رشت- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن از برگزاری مراسم یادمان هنرمند طنزنویس، نویسنده و روزنامه نگار این شهرستان، مرحوم کیومرث صابری فومنی معروف به (گل آقا) در فومن خبر داد.

فومن میزبان مراسم گرامیداشت«گل آقا» می شود

به گزارش قدس آنلاین، یوسف نیک انجام در نشست هماهنگی برگزاری بزرگداشت کیومرث صابری فومنی (گل آقا) که صبح یکشنبه در دفتر فرمانداری شهرستان فومن برگزار شد با اشاره به اینکه برگزاری چنین مراسمی برای مفاخر شهرستان وظیفه دستگاه فرهنگی است، اظهار کرد: یادمان کیومرث صابری فومنی معروف به گل آقا در شهرستان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این برنامه در راستای گرامیداشت مفاخر و بزرگان شهرستان همانند شیون فومنی برگزار می شود، افزود: زمان برگزاری مراسم ساعت ۱۵ بعدازظهر روز پنج شنبه ۱۴ بهمن ماه در شهرستان است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با اشاره به اینکه مراسم در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی وهنری سیدالشهدا این اداره برگزار می شود، گفت: این مراسم همانند یادمان شیون فومنی به صورت استانی و ملی اجرا می شود.

وی با تأکید بر ضرورت تعامل و همکاری همه دستگاه های فرهنگی شهرستان برای برگزاری این مراسم، خاطرنشان کرد: برنامه ریزی برای دعوت از مهمان ملی و استانی در حوزه فرهنگ و هنر صورت گرفته است.

نیک انجام  به حضور حجت الاسلام دعایی مدیر مسئول روزنامه اطلاعات، دکتر علی مرداخانی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رضا رفیع طنزپرداز، اکبر اکسیر، فرامرز ریحان صفت، قاسم پهلوان از شعرای شهرستانی و استانی، فیروز فاضلی مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، فرماندار و نماینده شهرستان و... به عنوان مهمانان ویژه این مراسم اشاره کرد.

وی در ادامه به برخی سوابق فعالیت های مرحوم کیومرث صابری فومنی اشاره و تصریح کرد: صابری سال ها در دولت خدمت کرده و مشاور شهید رجایی، مشاور مقام معظم رهبری بوده که رهبری در زمان درگذشت وی در خصوص جایگاه  کیومرث صابری پیام ویژه ای صادر کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.