یزد - نماینده ولی فقیه دراستان گفت: ورزشکاران باید همواره با ورزش در راستای تحقق ارزش های الهی و کسب معارف الهی بکوشند که راه سعادت در گرو تلاش مضاعف و رسیدن به کمال با فعالیت های ورزشی و توجه به معنویت است.

ورزشکاران باید همواره با ورزش در راستای تحقق ارزش های الهی تلاش کنند

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله محمدرضا ناصری یکشنبه شب در مراسم افتتاح المپیاد ورزشی دانشگاه‌های فنی‌ و حرفه‌ای کشور اظهار داشت: ورزش موجب تعالی روحی و جسمی و شکوفایی و پرورش استعدادهای انسان است و اگر انسان هدف و انگیزه داشته باشد، می‌تواند از آسیب‌ها در امان باشد .

وی با بیان اینکه  یکی از مواردی که می‌تواند در زندگی انسان هدف و انگیزه ایجاد کند، پرداختن به امر ورزش است. تصریح کرد: توجه به ورزش برای تعالی و موفقیت انسان از امور بسیار مهم و ضروری است.

ناصری افزود: انجام ورزش جمعی و در جمع همکاران می تواند انگیزه و روحیه مضاعفی برای کارکنان و اساتید دانشگاه‌ها ایجاد و آنها را با روحیه بهتری راهی کلاس‌های درس کند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: در مسائل مادی و معنوی و اخروی باید با شناخت هدف به کمال رسید و هیچ‌یک از این دو حوزه مادی و معنوی منافاتی با یکدیگر ندارد و باید با مدیریت به اهداف متعالی دست پیدا کرد.
ناصری خاطرنشان ساخت: ورزشکاران باید همواره با ورزش در استای تحقق ارزش های الهی و کسب معارف الهی بکوشند که راه سعادت در گرو تلاش مضاعف و رسیدن به کمال با فعالیت های ورزشی و توجه به معنویت است. 

امام جمعه یزد گفت: خداگونه شدن و عمل به ارزش های الهی و آموزه های دینی همواره در بین مردم و ورزشکاران یک ضرورت است که راه رستگاری در گرو پیگیری آن است. 
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.