رشت- اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان بیش از سه ماه است که توسط سرپرست آن اداره می شود و هنوز هیچ یک فعالان استانی برای تصدی این پست معرفی نشده اند.

گمانه زنی ها برای انتصاب مدیر کل نهاد کتابخانه های گیلان ادامه دارد

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا مختارپور، دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور در حکم زهرا بدن آرا، سرپرست این اداره کل که سه ماه پیش حکمش را صادر کرد، به این نکته تأکید کرده بود که به زودی و با نظر استاندار و مسئولان استانی، مدیر کل جدید کتابخانه های عمومی استان انتخاب و معرفی خواهد شد با این حال با گذشت سه ماه از این حکم، هنوز خبری از انتخاب مدیرکل جدید این استان نیست.

البته مدتی است گمانه زنی ها در فضای مجازی حکایت از انتصاب قریب الوقع یکی از معاونان استانداری گیلان در این سمت دارد.

گفتنی است نام های دیگری همچون هادی بادروح، مهرداد پازوکی و زهرا بدن آرا، سرپرست فعلی این اداره کل، به عنوان گزینه های داخلی نهاد کتابخانه های عمومی استان مطرح هستند.

همچنین از نام های رضا صادقی عضو  شورای مشورتی اصلاح طلبان و انجمن اسلامی فرهنگیان گیلان در کنار حجت الاسلام محمدرضا یوسفی، رئیس اسبق شورای هماهنگی اصلاحات گیلان که سابقه دبیر مجمع روحانیون مبارز گیلان را هم در کارنامه خود دارد، در کنار دیگر گزینه های تصدی این پست دیده می شود.

گفتنی است امیر محمدپور مدیر کل سابق این اداره کل، از ۳۰ دی ۱۳۹۳ در این سمت بود و به عنوان جوان ترین مدیر کل در این استان شناخته می شد.

برخی گمانه زنی ها، حکایت از آن دارد که محمدپور سمت خود را به دلیل انتشار مطلبی انتقادی در یکی از رسانه های محلی استان، از دست داده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.