دروازه‌بان بلژیکی چلسی عنوان کرد پیروزی برابر لسترسیتی بدون دیگو کاستا نشان داد تیمش بدون این مهاجم هم می‌تواند به پیروزی برسد.

انتقاد عجیب دروازه بان چلسی از دیه گو کاستا/ دیگر به او نیازی نداریم!

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از اکسپرس، چلسی این هفته‌ بدون بهترین مهاجم خود به کینگ پاور رفت و توانست با سه گل، قهرمان دوره قبل لیگ برتر را شکست بدهد. کاستا به دلیل مشکلات انضباطی، تیمش را در این بازی همراهی نکرد. هر چند آنتونیو کونته (سرمربی چلسی) عنوان کرد کاستا به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر تیمش را همراهی نکرده است.

تیبو کورتوا درباره این مساله گفت‌: چلسی آنقدر باکیفیت است که بدون دیگو هم به پیروزی می‌رسیم. دیگو بازیکن مهمی برای ماست اما اگر او در یک بازی در کنار ما نباشد، می دانیم چطور باید بازی را مدیریت کنیم تا به برد برسیم. چلسی توانست با سه گل لستر را شکست بدهد و شکستی که برابر اسپرز در هفته‌ قبل داشتیم، تاثیری بر روی ما نداشت. اگر مجبور باشیم، می‌توانیم بدون دیگو بازی کنیم. همه تیم‌ها امیدوارند چلسی امتیاز از دست بدهد  ولی ما امتیازی از دست نمی‌دهیم و این خیلی خوب است.

چلسی اکنون هفت امتیاز با تیم دوم جدول رده‌بندی فاصله دارد. تاتنهام و لیورپول، نزدیک‌ترین تعقیب کننده‌ها به صدر جدول هستند. کورتوا درباره این موضوع گفت‌: تجربه صدرنشینی داریم. می دانیم تیمی که صدرنشین باشد، فشار بیشتری در بازی‌های پیش‌رو را تحمل می‌کند. همه دوست دارند تیم‌های صدر جدولی را ببرند اما خوشبختانه حاشیه امنیت خوبی داریم. به نظر من فشار روی تیم‌هایی است که ما را تعقیب می‌کند چون می‌دانند چه اختلاف امتیازی با چلسی دارند.

چلسی که در جام اتحادیه و رقابت‌های اروپایی حضور ندارد، باید در بازی هفته‌ بعد در خانه به مصاف هال سیتی برود. آنها هفته‌ بعد از آن باید در آنفیلد به مصاف لیورپول بروند. دیداری که بتواند به نوعی در تعیین قهرمان این فصل نقش داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.