۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸
کد خبر: 493410

سرمربی یوونتوس از عملکرد تیمش در دیدار برابر فیورنتینا راضی است و به انتقاد از خط دفاعی پرداخت.

واکنش آلگری بعد از شکست برابر فیورنتینا

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از مدیاست، یوونتوس در حساس ترین بازی هفته بیستم سری A در ورزشگاه خانگی فیورنتینا به میدان رفت و با نتیجه‌ دو بر یک تن به شکست داد.

ماسیمیلیانو آلگری در نشست خبری بعد از بازی درباره شکست تیمش گفت‌: بازی زیبایی نبود چراکه کارت های زیادی داشت و مدام متوقف می‌شد. شکست همواره بد است. حس بدی دارم. البته هنوز در صدر جدول رده‌بندی قرار داریم. شکست خوردن هم دور از انتظار نیست. فکر نمی‌کنم  کسی فکر کند تکلیف قهرمان در ژانویه مشخص می‌شود.

او ادامه‌ داد: بازی کردن برابر فیورنتینا همواره سخت است. رقابت کردن در ایتالیا سخت است و تیم‌های برای کسب عنوان قهرمانی کار سختی پیش‌رو دارند. رم و ناپولی ما را تعقیب می‌کنند. به همین خاطر باید تا پایان بجنگیم و از چنین شکست هایی درس بگیریم.

سرمربی یووه درباره عملکرد تیمش گفت‌: تحرک و فعالیت لازم را در نیمه نخست نداشتیم. در نیمه دوم کمی بهتر شدیم. در کل اشتباهات زیادی داشتیم. به خوبی دفاع نکردیم و این باعث شد فشار فیورنتینا جواب بدهد و دو بار دروازه ما باز شود.

آلگری در پایان سخنان خود درباره میرالم پیانیچ، هافبک بوسنیایی تیمش نیز گفت‌: از پیانیچ در این دیدار حساس استفاده نکردم چون کمی درد داشت. به همین خاطر ریسک نکردم و به او بازی ندادم.

یوونتوس با وجود شکست، با ۴۵ امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به رم و ناپولی در صدر جدول رده‌بندی باقی ماند. رم با ۴۴ و ناپولی هم با ۴۱ امتیاز در رده های دوم و سوم جای دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.