مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در روزهایی که متهم به کم کاری است می خواهد با برانکو ایوانکوویچ جلسه‌ای را برگزار کند.

جلسه سرنوشت ساز برانکو با رضائیان/ پای کی روش و کم کاری در میان است!

به گزارش قدس آنلاین، رامین رضائیان مدافع راست ملی پوش پرسپولیس که در بازگشت از اردوی امارات، در اولین حضورش در ترکیب سرخپوشان دچار مصدومیت شد، در دیدار برابر سایپا از لیست برانکو ایوانکوویچ خارج شد.

مصدومیت رضائیان بعد از بازگشت از اردوی تیم ملی و در روزهایی که چالش‌هایی بین برانکو ایوانکوویچ و کارلوس کی روش به وجود آمده، باعث شده تا شائبه کم کاری رضاییان نیز به گوش برسد و اینطور عنوان شده که او به دلیل صحبت های سرمربی تیم باشگاهی اش که منجر به خروج ملی پوشان این تیم از اردوی امارات شده، با مصدومیت مواجه شده است! خصوصا اینکه اقدامات این بازیکن برخلاف فصل گذشته در فضای مجازی بیشتر شده است.

اتفاقی که موجب واکنش برانکو ایوانکوویچ طی روزهای اخیر نیز شده است و سرمربی سرخپوشان در حالی که هنوز پاسخ کادرپزشکی تیمش در خصوص وضعیت این بازیکن بعد از دیدار برابر سایپا را دریافت نکرده از عدم حضور او برابر فولاد خوزستان در هفته هفدهم خبر داده است. اتفاقی که رضائیان را بر آن داشته تا با احساس خطر، خواهان برگزاری جلسه ای خصوصی با سرمربی تیمش شود و از وفاداری خود به تیم و ارایه توانایی هایش در خدمت به هدفی که پیش گرفته اند، خبر دهد. رضائیان که نمی خواهد در سال منتهی به جام جهانی با نیمکت نشینی و کم شدن روحیه، این تورنمنت سرنوشت ساز را از دست دهد در این جلسه دفاعیه خود را با برانکو در میان خواهد گذاشت و امیدوار است نگاه سرمربی تیم باشگاهی اش به او تغییر کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.