اهواز _فرماندار شهرستان شوش از اختصاص ۲۶۰ میلیارد ریال در بخش بهداشت ودرمان خبر داد.

اختصاص ۲۶۰ میلیارد ریال در بخش بهداشت ودرمان شهرستان

به گزارش قدس آنلاین رضا نجاتی گفت: این مبلغ در جهت احداث کلینیک تخصصی، زایشگاه بیمارستان نظام مافی، ساخت ۶ مرکز بهداشتی و درمانی روستایی و همچنین بازسازی کامل تمامی مراکز بهداشتی و درمانی در شهرها و روستاهای شهرستان تخصیص داده شده است.

فرماندار این شهرستان در نشست شورای اداری شهرستان شوش  علت برخی از عقب افتادگی ها را کم کاری در مسائل فرهنگی واجتماعی عنوان کرد وگفت: از تمامی دستگاه های اجرایی خصوصا دستگاه های متولی امور فرهنگی انتظار می رود تا با استفاده از نخبگان فرهنگی شهرستان توجه ویژه ای را به فرهنگ داشته باشند.

رییس شورای اداری شهرستان شوش با اشاره به ضرورت وجدان کاری در انجام مسئولیت ها گفت: مسئولین باید با نظارت بر عملکرد مجموعه ی تحت امر خود موضوع برخود مناسب و صادقانه همراه با حفظ حرمت با مردم وارباب رجوع و انجام صحیح وبه موقع کارها را در اولویت خود قرار دهند.

وی از تخصیص اعتبار ۳۱۰ میلیارد ریالی به شهرستان شوش از محل اعتبارات تملک دارایی ها و ماده ۱۸۰ خبر داد گفت: از این میزان اعتبار، ۷۰ میلیارد ریال در حوزه ی خدمات شهری در اختیار پنج  شهرداری شوش، حر، فتح المبین، شاوور والوان در جهت خدمت رسانی مناسب به مردم قرار داده شده است.

نجاتی همچنین با اشاره به انجام بیش از ۴ کیلومتر آسفالت جاده های روستایی وشهری از ابتدای امسال تاکنون گفت: در بخش راه و شهرسازی از محل اعتبارات ملی مبلغ ۱۶۰ میلیارد ریال  در سال ۹۵ در جهت انجام ۳ پروژه ی مهم جاده الوان به بستان، محور آهودشت به روستاهای مزرعه و همچنین آسفالت جاده روستاهای مسیر حاشیه رودخانه دز در نظر گرفته شده است.

امام جمعه شهرستان شوش با اشاره به موضوع کاروان های راهیان نور، مهمانان نوروزی و همچنین اربعین حسینی از تلاش ها واقدامات فرماندار شهرستان شوش در زمینه ی میزبانی و خدمت رسانی به مهمانان و مسافران تقدیر کرد وگفت: انتظار می رود تا امسال نیز تمامی مسوولان در این خصوص تلاش کنند.

سیدمحمد امام همچنین به موضوع انتخابات اشاره کرد و گفت: باید تمامی شرایط در جهت حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای فراهم شود ضمن اینکه همه ادارات و دستگاه ها باید در برگزاری انتخابات همکاری جدی را به عمل آورند.

در ادامه مصطفی نظری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوش نیز با اشاره به فرصت ها وتهدیدهای فضای محازی گفت: فضای مجازی ضمن اینکه فرصت ها و امکانات خوبی را فراهم آورده است دارای محدودیت هایی نیز می باشد.

وی گفت: هرگونه اقدام در فضای مجازی همانند فضای واقعی قابل پیگیری و بررسی خواهد بود و همه ی مردم باید نسبت به این موضوع آگاهی کامل را داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.