رئیس فدراسیون بسکتبال با اشاره به انتخاب مهران حاتمی به عنوان سرمربی موقت تیم ملی گفت: وی برای انتخاب اردونشینان و دستیارانش اختیار تام دارد.

اختیار تام فدراسیون بسکتبال به سرمربی جدید/ گزینه ای بهتر از باورمن جذب می کنیم

محمود مشحون در گفتگو با قدس آنلاین به پرسش های مطرح شده در رابطه با انتخاب سرمربی موقت تیم ملی بسکتبال، چگونگی همکاری وی با فدراسیون بسکتبال، زمان آغاز به کار رسمی اش در تیم ملی و اینکه آیا فدراسیون بسکتبال برنامه ای برای جذب گزینه خارجی دارد، توضیح داد. 

حاتمی از هر نظر حائز شرایط بود 
رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: سرمربیگری تیم ملی در این مقطع زمانی نیازمند فاکتورهایی مانند تجربه همراهی تیم ملی و فعل بودن در عرصه باشگاهی را داشت که حاتمی آنها را به خوبی در اختیار دارد. به هرحال وی سال ها در کادر فنی تیم ملی حضور داشت و حتی در المپیک و مسابقات جهانی هم شرکت کرد ضمن اینکه به خاطر مربیگری در لیگ برتر، به خوبی از وضعیت بازیکنان مطلع و آگاه است. به همین دلیل بعد از شاهین طبع، اولین گزینه برای تیم ملی وی بود که خوشبختانه با موافقت خود او هم همراه شد. 

آغاز به کار حاتمی و تیم ملی از دوم بهمن ماه 
وی با بیان اینکه از شنبه هفته آینده یعنی دوم بهمن ماه اردوی تیم ملی بسکتبال زیر نظر مهران حاتمی آغاز می شود، تصریح کرد: تیم ملی برای مسابقات غرب آسیا آماده خواهد که از 10 بهمن ماه در اردن آغاز می شود. ملی پوشان هم نهم بهمن ماه عازم محل برگزاری این رقابت ها می شوند. 

حاتمی در همه امور اختیار دارد 
مشحون در رابطه با انتخاب اردونشینان، ملی پوشان و دستیاران مهران حاتمی گفت: به سرمربی تیم ملی این اختیار را داده ایم که در همه امور به تنهایی تصمیم گیری کند. با نظر مستقیم وی بازیکنان به اردو دعوت می شوند و از میان آنها ترکیب تیم اعزامی به اردن مشخص می شود. مهران حاتمی به دستیارانی هم نیاز دارد که با نظر خود او طی امروز و فردا انتخاب و معرفی خواهند شد. 

حضور حاتمی همیشگی نیست، گزینه خارجی بهتر از باورمن می آوریم
رئیس فدراسیون بسکتبال در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا این امان وجود دارد که همکاری فدراسیون و مهران حاتمی به عنوان سرمربی بعد از رقابت های غرب آسیا هم ادامه داشته باشد، گفت:سرمربیگری حاتمی فقط برای این رقابت هاست. فدراسیون به دنبال جذب یک مربی خارجی با کلاس و صلاحیت های بیشتر از درک باورمن است. برای رسیدن به اهداف خود طی سال های آینده به مربی خارجی نیاز داریم که در سطح بالایی از بسکتبال جهان فعالیت داشته باشد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.