اولین کنگره بین‌المللی قرآن و علوم انسانی اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۵ در شهر مقدس قم برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند آثار و مقالات خود را تا پایان بهمن به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

برگزاری کنگره بین‌المللی قرآن و علوم انسانی در اردیبهشت ماه

به گزارش «قدس آنلاین»،  اولین کنگره بین‌المللی قرآن و علوم انسانی اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۶۶ با همت مرکز آموزش عالی جامعه المصطفی(ص) العالمیه در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

مرجعیت علمی قرآن در حوزه علوم انسانی، قرآن و مبانی علوم انسانی، قرآن و اهداف علوم انسانی، نقش قرآن در جهت دهی به روشهای علوم انسانی، روش‌شناسی مطالعات میان رشته‌ای قرآن و علوم، نظریه پردازی های علمی قرآن در حوزه علوم انسانی، اعجاز علمی قرآن در حوزه علوم انسانی، نقش قرآن در علوم انسانی تمدن اسلامی (در گذشته)، جریان شناسی مطالعات میان رشته ای قرآن و علوم انسانی، رابطه قرآن و علوم انسانی از منظر دانشمندان معاصر، رابطه قرآن و علوم انسانی از منظر مستشرقان، آسیب‌ها، چالش‌ها و شبهات رابطه قرآن و علوم انسانی، احادیث اهل بیت (ع) و علوم انسانی (با توجه به محورهای فوق) از جمله محورهای کنگره هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا پایان بهمن‌ماه ۱۳۹۵ به دبیرخانه جشنواره به نشانی الکترونیکی   kongere.quran@chmail.ir  ارسال کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت همایش به نشانی www.quranolum.com  مراجعه و یا با تلفن دبیرخانه: ۰۲۵۳۷۱۱۰۲۵۱ تماس حاصل کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.