ایلام- استاندار ایلام گفت: موضوع پاکسازی فضاهای آموزشی از مواد مخدر در دستور کار است و همه باید تلاش کنیم تا محیط آموزش‌ و پرورش از همه‌جا سالم‌تر باشد.

مواد مخدر نباید به محیط های کارمندی رسوخ کند

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا مروارید با بیان اینکه با درایت مقام معظم رهبری، دیدگاه کل نظام از جمله مسئولان استان ایلام به موضوع مبارزه با آسیب‌های اجتماعی معطوف شده است، اظهار داشت: بایستی فرمانداران شهرستان های این استان نیز با جدیت موضوع مبارزه با مواد مخدر را در دستور کار خود قرار دهند.

وی به رسوخ پدیده اعتیاد در محیط‌های کارمندی و کارگری اشاره کرد و افزود: با هماهنگی دستگاه‌های مسئول، بایستی این محیط‌ها از نظر اعتیاد کارمندان و کارگران به مواد مخدر پاکسازی شوند.

 استاندار ایلام با بیان اینکه مجموعه مدیران اجرایی استان بایستی نسبت به جذب اعتبارهای لازم در زمینه مبارزه با مواد مخدر اقدام کنند، یادآور شد: موضوع پاکسازی فضاهای آموزشی از مواد مخدر در دستور کار است و همه باید تلاش کنیم محیط آموزش‌ و پرورش از همه‌جا سالم‌تر باشد.

محمدرضا مروارید به اهمیت اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر در استان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: با تلاش‌های صورت گرفته آمار سازمان‌های مردم ‌نهاد در حوزه مبارزه با مواد مخدر رو به افزایش است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.