سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در آخرین بیانیه خود علیه برانکو ایوانکوویچ موضعگیری و از برانکو انتقاد کرد.

حمله جدید کی روش به سرمربی پرسپولیس/ کشور شما رقیب ما را آماده کرد!

به گزارش قدس آنلاین، کارلوس کی روش که در این روزها از هر وقت آزادی سود می برد تا بیانیه ای نوشته و روی صفحات اجتماعی قرار دهد، در تازه ترین بیانیه بار دیگر به سرمربی پرسپولیس حمله کرد و مدعی شد در همان مقطع که برانکو برنامه اردوی تیم ملی ایران را به هم ریخت تیم ملی کرواسی به عنوان کشور زادگاه این مربی به چین، رقیب او و شاگردانش در مقدماتی جام جهانی کمک کرد تا با آمادگی بهتری به مصاف ایران بیاید.

کی روش در بیانیه خود گفت: «فدراسیون فوتبال ایران مجبور می شود برنامه تایید شده اش را که خارج از تقویم فیفاست، خاتمه دهد، در حالی که هدف اصلی ما ادامه کار و آمادگی برای آینده است. چین که حریف بعدی ماست، در مقابل تیم کشور آقای برانکو به میدان می رود! در همان مقطعی که ایشان اقدام به مخالفت با برنامه ما کردند، تیم ملی کشور خودشان در حال کمک به چین برای آمادگی هر چه بهتر برای مقابله با ایران بود. فوق العاده است! آقای برانکو و فدراسیون ایران در این مورد چه برای گفتن دارند؟».

اما منظور کی روش از کمک کشور برانکو  به چین برمی گردد به حضور تیم ملی کرواسی در تورنمنت چهارجانبه در شهر نیانگ چین که چند روز قبل برگزار شد. تورنمنتی که پاداشی یک میلیون دلاری برای قهرمانش در پی داشت و با شرکت تیم های ملی شیلی، ایسلند، کرواسی و چین برگزار شد تا مارچلو لیپی و شاگردانش بیشتر خود را برای بازی های دور برگشت مقدماتی جام جهانی آماده کنند.

آنته کاچیچ، سرمربی کرواسی در این تورنمنت تیمش را بدون حضور لژیونرهای پرشمار حاضر در باشگاه های مطرح و تنها با بازیکنان لیگ کرواسی دور هم جمع کرد. 5 بازیکن از ریکا صدرنشین کرواسی، 5 بازیکن از دیناموزاگرب تیم دوم جدول و 13 بازیکن از دیگر باشگاه های حاضر در لیگ برتر کرواسی نفراتی بودند که سرمربی با خود به چین برد و در نهایت هم با کسب نتایج ضعیف به مقام چهارمی تورنمنت رسید و بدون دریافت پاداشی به خانه بازگشت. کی روش هم با اطلاع از همین اتفاقات در بیانیه جدید خود بار دیگر به انتقادات برانکو تاخت و از حضور کرواسی در تورنمنت چهارجانبه چین بهره برد تا نشان دهد که سرمربی پرسپولیس در این مقطع نباید به برنامه های این مربی می تاخت.

تورنمنت چهارجانبه شهر نیانگ چین در نهایت با قهرمانی شیلی و نایب قهرمانی ایسلند به پایان رسید و چینی ها به عنوان یکی از حریفان ایران در مقدماتی جام جهانی با مربی ایتالیایی و گران قیمت خود به جایگاهی بهتر از سومی نرسیدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.