اردبیل- دادستان عمومی و انقلاب اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اقدامات انجام یافته زمینه آزادی ۱۱ نفر از زندانیان از زندان مرکزی اردبیل فراهم شد.

زمینه آزادی ۱۱ زندانی در اردبیل فراهم شد

به گزارش قدس آنلاین، ناصر عتباتی با ابراز امیدواری از این موضوع که بتوان با استفاده از ظرفیت خیران گام بزرگی در راستای آزادی زندانیان برداشت ادامه داد: با توجه به بررسی مشکلات زندانیان و ارشاد و راهنمایی آنها برای تسریع در حل و فصل دعاوی قضایی، دستورات لازم برای حل مشکلات زندانیان صادر شد تا بتوانیم اقدامات لازم را در راستای حمایت از زندانیان فراهم سازیم.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: بررسی پرونده تعدادی از مددجویان  نیز در اولویت کاری ما قرار گرفته که انتظار می‌رود زمینه آزادی آنها با استفاده از ظرفیت تاسیسات قانونی در روزهای آینده فراهم شود و بتوانیم در روزهای آتی اقدامات لازم را برای آزادی آنان انجام دهیم.

عتباتی بیان کرد: پیگیری‌ها و بررسی‌های لازم در رابطه با آزادسازی و حل مشکلات زندانیان از اولویتهای کاری ما است که تمامی توان خود را برای تحقق این امر انجام خواهیم داد و امیدواریم به اهداف خود در این زمینه نائل آییم و با فراهم کردن زمینه آزادی زندانیان آسیبهای اجتماعی را در منطقه کاهش دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.