قزوین- شهردار قزوین با اشاره به اتحاد در مجموعه مدیریت شهری گفت: سیاسی‌کاری به عنوان آفت خدمت در مجموعه مدیریت شهری ممنوع است.

سیاسی کاری آفت خدمت در شهرداری است

به گزارش قدس آنلاین،  مسعود نصرتی ظهر دوشنبه در دیدار با معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین که با حضور جمعی از معاونین شهرداری قزوین برگزار شد اظهار داشت: مدیریت متحد شهری به دنبال رفع مشکلات مردم و ارایه خدمت‌رسانی برتر در حوزه خدمات شهری است و از این رو با جلوگیری از سیاسی‌کاری در این فضا سعی در ارایه خدمت برتر به شهروندان داریم.

وی گفت: اگر چه مشکلات زیادی در این عرصه وجود داشته ولی تاکنون توانسته‌ایم پروژه‌های موفقی را در شهر اجرایی کنیم و این روند همچنان ادامه دار خواهد بود.

شهردار قزوین عنوان کرد: استان قزوین با موقعیت خاص جغرافیایی، صنعتی و کشاورزی خود توانسته است در بسیاری از عرصه‌ها حرفی برای گفتن داشته باشد اما متاسفانه هنوز به جایگاه واقعی خود نرسیده است.

نصرتی افزود: بخش قابل توجهی از ظرفیت‌های استان قزوین مورد غفلت و بی‌توجهی واقع شده است که با همت مدیران شهری سعی در معرفی این ظرفیت‌ها داریم.

وی بیان کرد: امروزه همه کشور و شهرداری‌ها در کل ایران با مشکلات نقدینگی و کمبود اعتبارات مواجه هستند از این رو بسیاری از خدمات عمرانی در شهرها تعطیل شده است و نگهداری از فضای موجود با اعتبارات کنونی در اولویت است اما شهرداری قزوین خوشبختانه توانسته است با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی پروژه‌هایی پر اهمیت و مورد نیاز شهر را به اجرا در آورد.

شهردار قزوین با اشاره به مجموعه باراجین گفت: پارک ملی باراجین امروز به تفریح‌گاه مناسبی برای شهروندان و مردم از شهرهای همجوار تبدیل شده است و امیدواریم با اختصاص بودجه ۲۰ میلیارد تومانی امسال بتوانیم از فازهای جدید این پارک عظیم بهره برداری کنیم.

نصرتی خاطرنشان کرد: در حال حاضر نزدیک به ۴۳۰ هزار نفر در شهر قزوین و نواحی منفصل شهری زندگی می‌کنند از این رو ارایه خدمات برتر به شهروندان مهم‌ترین وظیفه مجموعه مدیریت شهری است که اجرای پروژه‌هایی که امروز در شهر مشاهده می‌کنیم در همین راستاست.

وی تصریح کرد: مرمت سرای سعدالسلطنه، اجرای پروژه‌های تقاطع غیر همسطح و احداث سایت ۱۱۰ هکتاری زباله در قزوین از خدماتی که به منظور رفاه حال شهروندان اجرایی شده است.

شهردار قزوین همچنین با اشاره به اجرای جشنواره‌های مختلف در قزوین گفت: برگزای این جشنواره‌ها در چند سال گذشته سبب شده است تا گردشگران زیادی با استان قزوین آشنا شوند و امیدواریم با ادامه این روند ظرفیت‌های واقعی استان قزوین به مردم معرفی شود.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.