رشتخوار-رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت:در سطح استان خراسان رضوی در حال حاضر ۴۰ ایستگاه پلیس در محور پر تردمستقر است که به این تعداد ۵ پایگاه پلیس دیگر اضافه می شود.

۵ ایستگاه پلیس به  محور های مواصلاتی  استان خراسان رضوی اضافه می شود

به گزارش قدس آنلاین سرهنگ هادی امیدوار روز سه شنبه در کار گروه ترافیک شهرستان رشتخوار در فرمانداری با اشاره به این که از این تعداد دوپایگاه در رشتخوار و زاوه  طی ماه جاری مستقر می شود افزود: استاندارد مستقر شدن ایستگاه برای هر ۵۰ کیلومتر یک تیم پلیس است که آن محور را پوشش دهد.

رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت:در سطح استان خراسان رضوی در حال حاضر ۴۰ ایستگاه پلیس در محور پر تردمستقر است که به این تعداد  ۵ پایگاه  پلیس دیگر  اضافه می شود.

وی با اشاره به این که ۹ نقطه حادثه خیز در میسر شتخوار به تربت و رشتخوار به خواف شناسایی شد ه اظهار داشت:باید بستر ایمنی در محور رشتخوار ترب حیدریه و رشتخوار خواف فراهم شود

سرهنگ امیدوار در این جلسه به مطالبه شورای شهر  و فرمانداررشتخوارمبنی بر افزایش دوربین پلیس  ونصب دوربین برای محور و ایجاد کانکس پلیس در محور رشتخوار و حضور بشتر تیم پلیس نامحسوس جهت جلو گیری از تخلفات رانندگی پاسخ مثبت داد.

دو بانده  شدن محور خواف رشتخوار تربت حیدریه ضروری است

فرماندار  رشتخوار هم در این جلسه  با اشاره به تردد سنگین کامیونهای بار سنگ معدن سنگان و خطرات زیادش برای اهالی خواستار افزایش حضور پلیس در این محور شد و گفت:ایجاد پاسگاه پلیس در این محور ضروری است.

خالقداد عرب با تاکید به این که قدم به قدم و نقطه به نقطه محور رشتخوار تربت حیدریه و رشتخوار به خواف طی چند سال گذشته  بر اثر حوادث جاده ای و تصادفات خونبار موجب داغدار کردن خانواده هایی زیادی از این شهرستان شده  گفت:دو بانده  شدن محور خواف رشتخوار تربت حیدریه ضروری است.

وی از پلیس راه استان  خراسان رضوی خواستار موافقیت برای  استقرار پلیس راه  پلیس و پی گیری  اعتباربرای احداث ساختمان پلیس  در شهرستان رشتخوار شد

فرماندار رشتخوار همچین با اشاره به این که مدارک متخلفین رانندگی توسط پلیس راه خواف و شادمهر گرفته می شودو شهروندان برای دریافت این مدارک باید به شاد مهر و خواف مراجعه کنند  خواستار تحویل مدارک در راهنمایی و رانندگی مرکز شهرستان رشتخواربه مراجعین جهت کاستن هزینه ها  شد

رییس شورای شهر رشتخوار در این جلسه خواستار  استقلال پلیس راه این شهرستان شد و  گفت: دو کانون بزرگ اقتصادی یعنی زعفران  رشتخوار و سنگ معدن سنگان خواف موجب شده تا تردد در مسیر تربت حیدریه – رشتخوار  وخواف  افزایش یابد.

محمد نجفی افزود: طول محور رشتخواربه تربت حیدریه  ۵۰ کیلومتر است که با توجه به اینکه روزانه هشت هزار خودرو در این مسیر تردد می کنند و نیاز است پلیس راه در این محور انجام وظیفه کند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.