مشهد- قاضی ویژه قتل عمد دادگستری مشهد خواستار همکاری مردم برای شناسایی هویت زنی شد که جنازه‌اش بهمن ماه سال گذشته در اراضی کشاورزی اطراف این شهر کشف شد.

راز جمجمه «خلج» همچنان در هاله‌ای از ابهام

قدس آنلاین-مهدی کاهانی:علی اکبر احمدی نژاد در این باره به خبرنگار ما گفت: دوم بهمن ماه سال گذشته گروهی از ورزشکاران هنگام کوهنوردی و پیاده روی در حوالی کیلومتر ۵ جاده خلج نرسیده به بوستان هفت حوض با بقایای جسد و استخوان‌های زنی در داخل یکی از کانال‌های آبیاری اراضی کشاورزی مواجه شده و موضوع را به مأموران پلیس اطلاع دادند.

وی افزود: در تحقیقات بعدی و بررسی‌های دقیق محل کشف جسد مشخص شد که این زن در جای دیگری جان خود را از دست داده و فرد یا افرادی جنازه‌اش را پس از مرگ به این محل انتقال داده‌اند که کشف دو عدد زیلو در این محل نیز مؤید این نکته بود.

بازپرس شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی وانقلاب مشهد خاطرنشان کرد: بنابر معاینات پزشکی قانونی، این زن حدود یک ماه قبل از کشف جسدش جان باخته بود و استخوان‌های او توسط حیواناتی که بخش‌هایی از بدنش را خورده بودند به اطراف پراکنده شده بود.

وی گفت: در فاصله حدود ۲۰ متری از محل نیز چند لباس شامل مانتو زنانه، جوراب شلواری سفید رنگ و یک شنل زنانه و در حدود ۵۰ متری یک روسری گره خورده آغشته به خون و مو نیز پیدا شد.

قاضی احمدی نژاد با بیان اینکه با توجه به وضعیت جسد امکان تشخیص هویت متوفی دشوار می‌باشد، از مردم خواست چنانچه هرگونه اطلاعی در این زمینه به ویژه درخصوص هویت متوفی دارند، مراتب را از طریق شماره تلفن ۲۱۸۳۷۰۰ به ستاد خبری پلیس آگاهی خراسان رضوی درمیان بگذارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.