خط قرمز- مهدی کاهانی مقدم: سه نفر اعضای یک خانواده مشهد بر اثر گاز گرفتگی جان خود را از دست دادند و دو فرزند ۶ و ۹ ساله آن‌ها راهی بیمارستان شدند.

قاتل نامرئی ۴ عضو یک خانواده مشهدی را به کام مرگ فرو برد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حدود ساعت ۸ شب دوشنبه قاضی ویژه قتل عمد دادگستری مشهد از طریق مأموران پلیس از این حادثه که در طبقه دوم منزلی مسکونی در بولوار عبدالمطلب ۳۹ این شهر رخ داده بود، باخبر شد.

در تحقیقات اولیه مقام قضایی در محل حادثه مشخص شد صاحبخانه که معلم مدرسه بوده است و همسر حامله او که جنین ۵/۸ ماهه در شکم خود داشت به همراه دختربچه چهار ساله آن‌ها به دلیل انتشار گاز مونوکسیدکربن دچار مسمومیت شده و جان خود را از دست داده‌اند و دو پسر ۶ و ۹ ساله این خانواده نیز که بر اثر عوارض ناشی از مسمومیت شدید با مونوکسیدکربن حال وخیمی داشتند، توسط پرسنل اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل شده‌اند.

همسایه این خانواده در این تحقیقات به قاضی علی اکبر احمدی نژاد گفت که دقایقی بعد از ساعت ۷ شب با سر و صدای پسربچه ۹ ساله این خانواده که به در می‌کوبید، متوجه حادثه‌ای تلخ شده و با کمک دیگران وقتی در را باز کرده و وارد شده‌اند با پیکر نیمه جان این دو کودک و مرگ پدر و مادر و خواهر کوچک آن‌ها شده‌اند.

ادامه این گزارش حاکی است در بررسی‌های کارشناسان آتش نشانی علت انتشار گاز مونوکسیدکربن در فضای محل زندگی و سکونت این خانواده، مسدود شدن مسیر لوله آبگرمکن به دلیل عملیات ساختمانی تشخیص داده شد.

این درحالی است که بنا بر اعلام پزشکان جنین در آستانه تولد مادر خانواده نیز چهارمین قربانی این حادثه می‌باشد که در پی مرگ مادر جان باخته است.

در همین حال با وجود مثبت بودن تست مسمومیت با منوکسیدکربن پدر و مادر خانواده، به دلیل منفی بودن همین تست در مورد دختر چهارساله آنان، بنا به دستور قاضی احمدی نژاد تحقیقات برای تعیین علت قطعی مرگ این کودک توسط پزشک قانونی در حال انجام است.

از سوی دیگر براساس آخرین پیگیری‌ها حال عمومی دو فرزند خانواده که با اقدام به موقع همسایه و امدادگران اورژانس ۱۱۵ از مرگ حتمی نجات یافته‌اند، هنوز رضایت بخش نیست و کادر درمانی بیمارستان در تلاش برای به حداقل رساندن آسیب‌های ناشی از گاز گرفتگی بر روی سلامت این دو پسربچه هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.