داستان زندگی ما بعد از تصادف تلخ‌تر شد چند ماهی از ماجرا گذشت دیگر هر دوی ما به دلیل صدمات وارد شده توان کار کردن نداشتیم. خانواده مرحوم به سراغ ما آمدند به جای اینکه ما شاکی باشیم آن‌ها شاکی شدند.

دو برادر پیر را دوچرخه به زندان برد

قدس آنلاین / بهاره بختیاری: آن شب هم مثل شب‌های دیگر از اینکه توانسته بودیم یک لقمه نان حلال سر سفره زن و بچه‌هایمان ببریم، خوشحال بودیم، درست بود که آن مبلغ ناچیزی بود اما خداروشکر کفاف زندگی مان را می‌داد.

راضی بودیم به رضای الهی، دیگر از سن و سال ما گذشته بود بعد از عمری زندگی کردن نمی‌توانستیم برای یک لقمه نان حلال دستمان را پیش هرکسی دراز کنیم، مجبور بودیم کار کنیم تا روزهایمان بگذرد.

از صبح خروس خوان می‌رفتیم سرکار تا نصفه‌های شب.

از آنجایی که در ساعات پایانی شب دیگر ماشینی در جاده پیدا نمی‌شد مجبور بودیم دوچرخه سوار شویم. معمولاً در طول مسیر راه، از خاطرات دوران کودکی برای هم تعریف می‌کردیم تا با این گل گفتن و گل شنیدن خستگی راه و کار از تن مان به در شود.

از قضای روزگار آن شب هم از کنار بزرگراه در حرکت بودیم که ناگهان متوجه شدیم یک موتورسیکلت از پشت به ما برخورد کرد.

تعادلم به هم خورد و هدایت دوچرخه از دستم خارج شد، نقش بر زمین شدم برادرم نیز همراه من به زمین افتاد و دچار شکستگی شد. در همان زمان راکب موتورسوار هم به دلیل اینکه کلاه ایمنی نداشت و چشمانش در شب خوب نمی‌دید، زمین خورد.

از هوش رفته بودم و چند لحظه به خودم آمدم و توانستم دست و پاهایم را حرکت دهم اول جویای حال برادرم شدم که متوجه شدم از شدت درد نمی‌تواند صحبت کند، دلهره گرفته بودم نمی‌دانستم باید چه کار کنم با کمک افرادی که در محل بودند با اورژانس تماس گرفتم اما متاسفانه ضربه وارد شده به راکب موتورسوار در حین حادثه باعث شد تا قبل از رسیدن به بیمارستان جانش را از دست بدهد.

داستان زندگی ما بعد از تصادف تلخ‌تر شد چند ماهی از ماجرا گذشت دیگر هر دوی ما به دلیل صدمات وارد شده توان کار کردن نداشتیم. خانواده مرحوم به سراغ ما آمدند به جای اینکه ما شاکی باشیم آن‌ها شاکی شدند. و تقاضای دیه کردند من و برادرم که در سن ۶۰ و ۶۳سالگی هستیم با زحمت می‌توانستیم خرج زندگی خودمان را بدهیم چه برسد که بخواهد ۹۵ میلیون دیه به آن خانواده بدهیم، پرداخت هزارتومان از آن پول برایمان غیر ممکن بود، ۸ ماه است که به دلیل عدم پرداخت دیه زندانی شدیم.

نمی‌دانم در این مدت خانواده‌هایمان چگونه با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند، فقط می‌توانم بگویم شرمنده هستیم که نتوانستیم یک زندگی با آرامش برایشان فراهم کنیم.

ستاد دیه از هموطنان خیر و خداجویی که قصد دارند با کمک‌های خود این دو برادر کهنسال را از زندان نجات دهند خواست تا با ستاد دیه خراسان رضوی تماس برقرار فرمایند.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.