باشگاه ناپولی اعلام کرد از دیگو مارادونا به عنوان سفیر این باشگاه استفاده خواهد کرد.

دیه گو مارادونا سفیر باشگاه ناپولی معرفی شد

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، اسطوره ۵۶ ساله فوتبال آرژانتین و باشگاه ناپولی روز گذشته (دوشنبه) در میان استقبال علاقمندان به ناپولی وارد این شهر شد و بلافاصله به باشگاه سابق خود رفت تا با اورلیو دی‌لورنتیس (رییس باشگاه) دیدار کند.

در حالی که از مدت‌ها پیش بحث حضور مارادونا در ناپولی مطرح بود و حتی خیلی‌ها  گمان می‌کردند او روی نیمکت این تیم می‌نشیند، در نهایت تصمیم بر این گرفته شد تا مارادونا به عنوان سفیر باشگاه ناپولی، تیم محبوب این بازیکن سابق فوتبال آرژانتین فعالیت کند. این اتفاق در حالی رخ داده که جشن سالگرد اولین قهرمانی ناپولی در فوتبال ایتالیا نیز روز گذشته با حضور مارادونا برگزار شد.

دی‌لورنتیس درباره حضور مارادونا در این تیم گفت‌:  خیلی با مارادونا صحبت کردیم تا این مسئولیت را قبول کند. خوشحال هستیم که اکنون او را در کنار خودمان داریم. مردم ناپولی هیچ‌وقت دو قهرمانی در سری A، جام یوفا و کوپا ایتالیا را فراموش نمی‌کنند. او بود که این قهرمانی‌ها را برای ما به ارمغان آورد. فقط یکسری مشکلات جزئی باقی‌ مانده است تا مارادونا رسما فعالیتش را آغاز کند. او باید مالیات‌های خودش را پرداخت کند تا به عنوان سفیر باشگاه ناپولی در سراسر جهان فعالیت کند.

دیگو مارادونا نیز برای حضور در ناپولی گفت‌: احساس می کنم در خانه‌ام هستم. در دوران فوتبالم و زمانی که می‌خواستم به ناپولی بیایم، خوان گاسپارت (رییس وقت باشگاه بارسلونا) به من گفت‌ حقوقت را دو برابر می‌کنم و یک قرارداد پنج ساله با تو می‌بندم اما این پیشنهاد را قبول نکردم چراکه ناپولی منتظر من بود. در دو راهی پول و فوتبال قرار گرفتم ولی فوتبال را انتخاب کردم و قید حقوق زیاد در بارسلونا را زدم تا به ناپولی بیایم.

ناپولی که در لیگ قهرمانان اروپا نیز حضور دارد، باید در مرحله یک هشتم نهایی  این رقابت‌ها برابر رئال‌ مادرید به میدان برود. این تیم همچنین با هدایت مائوریسیو ساری، در رده سوم جدول رده‌بندی لیگ ایتالیا قرار گرفته است و در هفته‌ پیش‌رو باید در دیداری حساس در ورزشگاه سن سیرو برابر میلان قرار بگیرد که اکنون تیم پنجم جدول است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.