سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نسبت به پرداخت نشدن حقوق دستیارانش از فدراسیون فوتبال گلایه کرد و این ناراحتی را به گوش رئیس فدراسیون هم رساند.

دلیل عصبانیت کی روش در اردوی امارات مشخص شد

به گزارش قدس آنلاین، اردوی تیم ملی فوتبال ایران در امارات که قرار بود برای آماده سازی بازیکنان برگزار شود به خاطر اتفاقات و مشکلاتی که بوجود آمد عملا ثمری برای تیم ملی نداشت و مشاجرات لفظی کی روش با مسئولان فدراسیون و برانکو ادامه پیدا کرد.

یکی از مواردی که در اردوی امارات باعث عصبانیت و ناراحتی کارلوس کی روش شده بود پرداخت نشدن حقوق دستیارانش از سوی فدراسیون فوتبال بوده است.

خبرنگار ما کسب اطلاع کرد که پس از بازگرداندن بازیکنان پرسپولیس به تهران عملا اردوی امارات به هم ریخت و کی روش که بسیار هم عصبانی بود در پی تماس های فدراسیون اعلام کرد که حقوق دستیارانش هم هنوز پرداخت نشده و به این ترتیب نمی تواند اردو را ادامه بدهد چون دستیارانش شرایط روحی خوبی ندارند.

اینکه در آن مقطع عنوان شد دستیاران کی روش به ایران بازخواهند گشت و البته با پا در میانی رئیس فدراسیون منتفی شد، به خاطر همین پرداخت نشدن حقوق آنها بوده است. این درحالی است که امیر عابدینی در مصاحبه اخیرش تاکید کرده بود که برای پرداخت دستمزد کی روش و همکارانش مشکلی ندارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.