یزد - سفیر کرواسی در جمهوری اسلامی ایران گفت: به دلیل مشابهت‌های فرهنگی، ایران و کرواسی خواهرخواندگی یزد و شهری در کرواسی را پیگیری می‌کنیم و تلاش خواهیم کرد که این پیشنهاد مهم انجام شود.

خواهرخواندگی یزد و شهری در کرواسی را پیگیری می‌کنیم

به گزارش قدس آنلاین، استریبور کیکرتس شامگاه دوشنبه در دیدار با استاندار یزد اظهارداشت: سال گذشته گفت‌وگوهایی در خصوص نقل و انتقال توریست میان ایران و کرواسی انجام شده است و ما نیز معتقدیم یزد این پتانسیل را دارد که به مبادلۀ گردشگری بپردازد.
وی افزود: در نظر است امکان ارتباط رئیس اتاق بازرگانی یزد و کرواسی برای شرکت در گردهمایی در کرواسی فرآهم شود که این اقدام باعث می‌شود دوستان تجّار و بازرگانان دو کشور به‌طور مستقیم به تبادل‌نظر بپردازند.
سفیر کرواسی با اشاره به هم‌اندیشی‌هایی که با مراکز دانشگاهی یزد انجام داده است، بیان کرد: نشست با رؤسای دانشگاه یزد و نمایندۀ دانشگاه آزاد اسلامی یزد باب همکاری در زمینۀ دانش و تحصیلات را گشوده است.
گفتنی است نشست با نمایندگان صنف گردشگری استان یزد، دیدار با رئیس دانشگاه یزد، جلسه با مسئولان مرکز خدمات سرمایه‌گذاری و اتاق بازرگانی یزد، دیدار با شهردار یزد و نیز بازدید از نمایشگاه سراسری و تخصصی فرش دستباف استان از برنامه‌های سفر سفیر کرواسی به استان یزد بود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.