مهاجم فرانسوی آرسنال از عزم بالای توپچی‌های لندنی برای قهرمانی در لیگ برتر خبر داد.

اولیویه ژیرو: به پیشنهاد وسوسه انگیز چینی ها جواب منفی دادم

به گزارش قدس آنلاین، اولیویه ژیرو که در ابتدای فصل نیمکت‌نشین بود، اکنون توانسته است خودش را به ترکیب اصلی آرسنال برگرداند و گل‌های مهمی برای این تیم به ثمر برساند. او که تاکنون دو قهرمانی در جام حذفی در کارنامه خود دارد، امیدوار است بتواند قهرمانی در لیگ برتر را برای اولین بار بعد از جدایی از مون‌پولیه در سال ۲۰۱۲ را تجربه کند.

ژیرو گفت:‌ از نظر من هنوز قهرمانی در لیگ برتر هدف اصلی ما در این فصل است. خیلی امیدوارم بتوانم روزی قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کنم. این کار خیلی سخت است ولی ما ناامید نیستیم و می‌خواهیم هر طور شده این عنوان را کسب کنیم. همه چیز به خودمان بستگی دارد. حق از دست دادن امتیاز نداریم. باید همه بازی‌هایمان را تا پایان فصل ببریم و منتظر باشیم رقیبان‌مان امتیاز از دست بدهند.

وی درباره پیشنهادش از لیگ چین گفت: صادقانه می‌خواهم صحبت کنم. اینطور پیشنهاد برای هر بازیکنی خیلی زیاد رخ نمی‌دهد. از نظر مالی می‌توانم این پیشنهاد را مورد بررسی قرار بدهم ولی الان جواب من خیر است اما ممکن است در آینده تصمیم دیگری بگیرم.

آرسنال در هفته جدید لیگ برتر در خانه پذیرای برنلی خواهد بود. آنها همچنین در لیگ قهرمانان نیز باید به مصاف بایرن‌مونیخ بروند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.