تبریز- مدیر منطقه ویژه علم وفناوری ربع رشیدی از تشکیل شورای هماهنگی فن بازار منطقه ای آذربایجان شرقی خبر داد.

شورای هماهنگی فن‌بازار منطقه‌ای آذربایجان شرقی تشکیل می‌شود

به گزارش قدس آنلاین از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، علی جهانگیری در نشست اولیه تشکیل این شورا با اشاره به تعاریف فن بازار اظهار داشت: فن بازار به معنای بازار فناوری، یعنی محلی برای مبادلات فناوری است، در بازار فناوری فن بازار نقش واسطه‌ای برای رساندن اطلاعات فناوری به عرضه کنندگان، متقاضیان، کارآفرینان و سرمایه‌گذاران را دارد.

وی ادامه داد: فن بازار منطقه ای مجموعه ای برای ارائه مشاوره در خصوص مراحل و روش های انتقال فناوری نیز خواهد بود و از طریق ارائه خدمات متنوع این فرآیند را تسهیل خواهد کرد.

مدیر منطقه ویژه علم وفناوری ربع رشیدی، خاطرنشان کرد: این شورا در سه حوزه سیاستگذاری، ارائه مشورت و نظارت مسئولیت خواهد داشت.

وی با اشاره به وظایف این شورا گفت: ایجاد هماهنگی بین نهادهای علم وفناوری استان، بررسی برنامه عملیاتی سالیانه فن بازار منطقه‌ای و ارائه پیشنهادات، استماع گزارشات فن بازار منطقه‌ای و ارائه راهکارهایی برای رفع موانع، کمک و همکاری موثر برای رونق برنامه‌ها و فعالیت‌های فن بازار در سطح استان از جمله وظایف این شورا است.

جهانگیری، اظهار کرد: فن بازار منطقه‌ای در واقع دفتر نمایندگی فن بازار ملی در گستره استانی است و به صورت متمرکز در منطقه جغرافیایی خاص فعالیت دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.