شهرکرد-سرپرست بنیاد ۱۵ خرداد گفت: اقدامات صورت گرفته تا کنون قطره ای است در برابر دریای مشکلات و کمبودهای در سراسر نقاط کشور و بخصوص مناطق محروم که همگی باید برای خدمت رسانی بیشتر تلاش کنیم.

همه باید برای خدمت رسانی در مناطق محروم تلاش کنیم

به گزارش قدس آنلاین،آیت الله حسن صانعی ظهر سه شنبه در آیین کلنگ زنی خوابگاه ۱۵ خرداد دانشگاه شهرکرد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد خناس‌هاگفت: وسیله برای شناخت خناسان فراوان است و همه به خوبی خناسان می‌شناسند، همچنان که خداوند در قرآن به این خناس ها اشاره کرده است.

آیت الله صانعی در خصوص رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، گفت: رهبر معظم انقلاب و آیت‌الله هاشمی جانشان با هم بود و ارتباط دیرینه این دو بزرگوار بر هیچکس پوشیده نیست و در تمام سال های مبارزه با رژیم شاهنشاهی و پس از انقلاب دوشادوش هم بودند.

وی افزود: آیت الله رفسنجانی تلاش های بسیاری برای پیروزی انقلاب اسلامی و پس از انقلاب داشت اما در سال های اخیر بی مهری های زیادی در حق وی شد.

وی تأکید کرد: امام خمینی(ره) از بدو زندگی در مقام دفاع از حق بود و از زمانی که در خمین تا اراک، قم تا تبعید ایشان، آنی از این فکر بیرون نیامد و امام بصیر بود و به خوبی می‌دانست که چه وقت باید چکار کند و چه زمانی حرکت را آغاز کند.

آیت الله صانعی با اشاره به اینکه وقت مردم را نباید صرف تعاریف بی‌جا کنیم، افزود: یکی از خصوصیات آیت‌الله هاشمی رفسنجانی این بود که از تعریف بی‌جا بدش می‌آمد.

سرپرست بنیاد ۱۵ خرداد با اشاره به سوره مبارکه رعد که اسلام ستون‌های کفر را کوچک می‌کند، گفت: این آیه نشان می‌دهد که اسلام توانایی نابودی تمامی دشمنان و تکفیری‌ها را دارد.

آیت الله صانعی با اشاره به کلنگ‌زنی خوابگاه دخترانه ۱۵ خرداد در دانشگاه شهرکرد، افزود: اولین خواسته ما در اسلام حفظ ناموس است و بنا بر همین ارزش به ساخت خوابگاه‌های دخترانه دانشجویی در دانشگاه‌ها مشغول شده‌ایم و اقدامات صورت گرفته تا کنون قطره ای است در برابر دریای مشکلات و کمبودهای در سراسر نقاط کشور و بخصوص مناطق محروم که همگی باید برای خدمت رسانی بیشتر تلاش کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.