بیرجند- استاندارخراسان جنوبی گفت: با پیگیری هایی صورت گرفته ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه دو بانده کردن محور ارتباطی بیرجند – قاین اختصاص یافته است.

۵۰میلیارد تومان اعتباربرای توسعه محور بیرجند به قاین اختصاص یافت

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند، سید علی اکبر پرویزی عصر سه شنبه در دیدار با  اعضای شورای اسلامی استان اظهار داشت: در بخش بهداشت و درمان در چند ماه اخیر ۸۰ میلیارد تومان تجهیزات و منابع مالی به استان تزریق شده است.

وی افزود: در مرحله دوم واگذاری قیر رایگان به شهرداری ها، ۴ هزار تن قیر رایگان در اختیار شهرداری های استان به منظور آسفالت و بهسازی معابر شهری و روستایی قرار گرفته است.

وی به تقویت ارتباط شوراهای فرادستی با شوراهای پایین دستی در شهر، روستا و شوای عالی استان ها اشاره کرد وگفت: قطعاً این تقویت ارتباط منجر به ایجاد حس همدلی و بهبود اوضاع در تمامی زمینه ها خواهد بود.

وی بابیان اینکه تسهیل در رسیدگی به پرونده های کمیسیون ماده ۵ در دستور کار است گفت: با اقداماتی که در این زمینه صورت گرفته این کمیسیون بروز شده و هیچ پرونده ای برای رسیدگی در این کمیسیون باقی نمانده است.

وی با بیان اینکه با تکیه صرف بر اعتبارات استانی نمی توان به اهداف توسعه ای استان دست یافت ادامه داد: در چند ماه اخیر چند برابر اعتبارات مصوب استانی با پیگیری هایی که صورت گرفت توانستیم از محل ردیف های متمرکز ملی برای استان اعتبار جذب کنیم.

وی با بیان اینکه مدیران نیز همین رویه را باید دنبال کنند ادامه داد: مدیران باید با سفر به شهرستان های استان ضمن بررسی مسائل و مشکلات شهرستان ها از نزدیک برای حل و فصل آنها برنامه ریزی جدی تری داشته باشند چرا که این امر از سوی استانداری مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

استاندارخراسان جنوبی افزود: برغم این امر در بخش های مختلف اقدامات بسیار مناسبی صورت گرفته که باید به نحو مطلوب و مناسب از سوی مدیران به اطلاع مردم استان برسد.

وی ادامه داد: با پیگیری هایی که صورت گرفت موفق شدیم علاوه بر اعتبارات استانی ۱۰۰ میلیاردریال اعتبار نیز در لایحه بودجه سال آینده در نظر گرفته شود که می تواند کمک مستمر بسیار مناسبی برای توسعه زیرساخت های استان در بخش های مختلف باشد.

وی با بیان اینکه در بحث انتقال آب به استان در کوتاه مدت و بلند مدت پیگیری های بسیار خوبی در دست اجرا است گفت: در بحث اتصال استان به خط ریلی راه آهن سراسری نیز پیگیری های بسیار مناسبی صورت گرفته که مردم عزیز استان به تدریج آثار آنها را در آینده مشاهده خواهند کرد.

 در این جلسه هر یک از اعضای شورای اسلامی استان نیز به ارائه نقطه نظرات، دیدگاه ها و مباحث و موضوعات کاری خود در حوزه های مختلف پرداختند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.