معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در پیامی درگذشت محمد جواد رفیع را به جلال و رضا رفیع و حجت الاسلام محمود دعایی تسلیت گفت.

پیام تسلیت معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد به برادران رفیع

به گزارش «قدس آنلاین»،  حسین انتظامی روز سه شنبه در این پیام به خانواده رفیع، نوشت: خداوند مهربان، روح او را مشمول رحمت واسعه قرار دهد و با اولیای خود محشور گرداند و به شما که از چهره های شناخته شده عرصه رسانه و مطبوعات هستید و همچنین خانواده معزز، صبر و اجر عنایت کند.
براساس اعلام معاونت مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، انتظامی همچنین در پیام دیگری، درگذشت مرحوم محمدجواد رفیع، پیشکسوت مطبوعاتی را به حجت الاسلام و المسلمین دعایی، مدیر مسئول و سایر همکاران موسسه اطلاعات تسلیت گفت.
محمد جواد رفیع، مدیر سابق نشریه «جوانان امروز» روزنامه اطلاعات پس از دو سال تحمل عوارض ناشی از مجاورت با مواد شیمیایی در دوران دفاع مقدس، روز گذشته در مشهد درگذشت.
جلال رفیع برادر بزرگتر خانواده رفیع، فعال مطبوعاتی و نویسنده کتب ارتجاع مدرن و رسالت ما؛ صبر، انسان، قرآن؛ نماز، تسلیم انسان عصیانگر؛ اصول حاکم بر روابط اقتصادی در اسلام؛ صبر بصیر؛ فرهنگ مهاجم، فرهنگ مولد؛ در بهشت شداد است.
برادر کوچکتر وی رضا رفیع طنزپرداز و مجری تلویزیون است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.