بیرجند-جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: ادعایی به کلیدواژه تقلب که آتش فتنه را ایجاد کرد با هدف براندازی نظام و غصب خلافت بود که با میدان داری سران فتنه برپایه ادعاهایی پوچ و بی اساس شکل گرفت

ایجاد آتش فتنه ۸۸ با هدف براندازی نظام و غصب خلافت بود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سردار حاج علی فضلی عصر سه شنبه در مجمع عالی بسیج شهرستان طبس باگرامیداشت یاد شهدای گرانقدر استان خراسان جنوبی گفت: بسیج بدون مشارکت مردم و دریادلان بسیجی امکان پذیر نیست.

وی با تقدیر از شعر طنز سید عنایت الله قریشی در باب برجام افزود: یوم الله ۹ دی عرصه حضور مردمی است که خیلی مسائل را عوض کردند و هرگاه این ملت در کنار امام و انقلاب بوده اند، پیروزی حاصل شده است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور به جریان فتنه ۸۸ اشاره کرد و گفت: مانند این فتنه در انقلاب اسلامی نبوده و فقط در صدر اسلام سراغ داریم که خواستند با کودتا خلافت را از حضرت علی (ع) و اولادش غصب کنند.

سردار فضلی تصریح کرد: آسیب دیده های در فتنه ۸۸ و فرزندان انقلاب هرگز ادعای غنیمت نکردند و دفاع خود در آن آتش ظلم را فقط برای رضا خدا دیدند و اینجاست که فرق بین کسانی که شیرینی انتخابات عظیم و پرشور را در کام مردم تلخ کردن برای مناسب و منیت های دنیایی و فرزندان خالص انقلاب دیده می شود.

وی افزود: ادعایی به کلیدواژه تقلب که آتش فتنه را ایجاد کرد با هدف براندازی نظام و غصب خلافت بود که با میدان داری سران فتنه برپایه ادعاهایی پوچ و بی اساس شکل گرفت و هرچه فرزندان انقلاب خویشتن داری کردند تا موجب ناامنی نشود، هوچی های پیاده نظام دشمن را جری تر کرد.

وی به مستندات، تصاویر و فیلم های کشف شده در فتنه اشاره کرد و گفت: همه آنچه در وقایع تلخ خرداد ۸۸ رخ داد کاملا سازماندهی شده بود و وقاحت سران فتنه آنقدر زیاد است که هنوز هم این امر واضح را انکار می کنند و حاضر به عذرخواهی و توبه نیستند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: ایدئولوژی اصلاحات می گوید، اصلاحات خون نیاز دارد که متاسفانه بر همین اساس وقایع تلخ و کشتار آدمهای بیگناه ۸ ماه طول کشید.

فضلی تصریح کرد: هر شب در این ۸ ماه دست کم ۲۰ هزار بسیجی برای کنترل امنیت در کف خیابان های تهران بودند که در اطاعت مطلق از ولایت مطلقه فقیه موجب شدند تا انقلاب و ایران از آن آتش فتنه سربلند بیرون بیاید.

وی افزود: برخی مسئولان در این فتنه مردود شدند و بعضی نیز در حمایت و اطاعت از ولی امر خود سربلند شدند و امروز نیز دشمن در هر لباس و مکانی کمین کرده و ناتوی فرهنگی را رقم زده است که باید با بینش و بصیرت انقلابی مواظبت کنیم.

وی طبس را مظهر امداد الهی و شکست هیمنه آمریکا برشمرد و ‌گفت: هرجا علمای انقلابی بوده اند خیر و برکت بوده است و هرگز در حمایت و همراهی از این عالمان دین و انقلاب تعلل نکنیم تا همیشه سرافراز عرصه حق و عدالت و ولایت پذیری باشیم.

شهید زنده انقلاب افزود: اگر از ارزشهای انقلاب اسلامی فاصله بگیریم، ممکن است هر اتفاقی رخ دهد و سعی کنیم از انس با ولایت، ارزشها و دفاع مقدس غفلت نکنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.