رشت- مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری رشت با بیان اینکه زیرساخت های فرهنگی و هنری آزار دهنده است از افتتاح مجتمع فرهنگی-اداری شهرداری رشت طی سال آینده خبر داد.

زیرساخت های فرهنگی و هنری گیلان آزار دهنده است

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا قانع حمایت از آثار هنری را از وظایف ذاتی این سازمان بر شمرد و گفت: این سازمان با رویکرد فرهنگی و هنری و حمایت از آثار ارزشمند، فرهنگ و هنر شهر را به نسل های آینده منتقل می کند.

وی پرداختن به هویت ملی و انقلابی را از برنامه های سازمان دانست و افزود: با ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در شهر رشت و حمایت از هنرمندان به ویژه در حوزه تئاتر می توان این شهر را به عنوان یک چهره ملی و پایتخت تئاتر ایران معرفی کرد.

قانع تصریح کرد: همواره تلاش کردیم تا ارتباط تنگاتنگی با اهالی فرهنگ و هنر شهر برقرار تا ظرفیت های و پتانسیل های موجود در شهر را شناسایی و معرفی کنیم.

وی کمبود زیرساخت های فرهنگی و هنری در شهر را یکی از معضلات ملموس هنرمندان رشت دانست و تصریح کرد: مجتمع فرهنگی-اداری شهرداری رشت سال آینده افتتاح و بسیاری از مشکلات هنرمندان و نیازهای فرهنگی شهر رفع خواهد شد.

وی ادامه داد: این مجتمع دارای ۲ سالن استاندارد با ظرفیت هزار نفر، گالری، قرائت خانه است که بخش فرهنگی مجتمع بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

قانع با بیان اینکه در گیلان زیرساخت های فرهنگی و هنری آزار دهنده است خاطرنشان کرد: رشت دارای ظرفیت ها و پتانسیل های بسیار بوده اما فقر زیرساختی فرهنگی و هنری  دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.