سنگر- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان با اشاره به اینکه در ۹ ماهه گذشته ۵۰۰ نفر به علت تصادف جان خود را در گیلان از دست دادند گفت: عابران پیاده و موتورسواران بیشترین عاملان وقوع تصادف های جاده ای گیلان هستند.

عابران پیاده و موتورسواران بیشترین عاملان وقوع تصادف های جاده ای گیلان هستند

به گزارش  قدس آنلاین، سرهنگ محمدرضا محمدی در جمع نمازگزاران بخش سنگر با اشاره به اهمیت کاهش تلفات جاده ای،اظهار کرد: احترام به حقوق دیگران هنگام رانندگی یک اصل است

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ سازی و اجرای قوانین به طور همزمان موجب افزایش امنیت راه ها می شود خاطر نشان کرد: فرهنگ سازی و اقدام های پیشگیرانه یکی از بهترین ابزارهای کاهش تصادفات است.

رئیس پلیس راهور گیلان با تاکید براینکه پلیس با حضور در مدارس،صداوسیما و ارائه آموزش های گسترده در حال فرهنگ سازی عمومی است،ادامه داد:همه شهروندان باید عزم جدی برای کاهش تصادفات داشته باشند.

سرهنگ محمدی با یادآوری اینکه وقوع تصادف ها لطمه های روانی و اقتصادی به خانواده ها وارد می کند،بیان کرد: خانواده مهمترین بنیان اجتماعی است.

وی با تاکید براینکه بخش سنگر رتبه نخست مجروحان رانندگی شهرهای استان گیلان را دارد، گفت: مردم باید در کنار و همکاری با پلیس آمارهای تصادفات را کاهش دهند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان احترام به حقوق دیگران هنگام رانندگی را مهم دانست و متذکر شد:عابران پیاده و موتورسواران بیشترین علت وقوع تصادف های جاده ای گیلان هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.