رشت- فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه اصناف باید مراقب حدود الهی و ارزش‌ها در بازار باشند، گفت: نقش اصناف در انتقال اخبار کالای قاچاق بسیار مهم است

نقش اصناف در انتقال اخبار کالای قاچاق بسیار مهم است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،  سردار محمدرضا میرحیدری ظهر امروز در جلسه سازماندهی قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس گیلان با اشاره به اینکه امنیت اجتماعی نیازمند امنیت اقتصادی است اظهار کرد: پلیس در مبارزه با قاچاق کالا عملیاتی عمل می‌کند.

وی بر درک ضرورت و جدیت مبارزه با قاچاق تأکید کرد و افزود: حقوق تمام افراد جامعه باید به صورت یکسان رعایت شود زیرا تضاد و نابرابری به ناهنجاری‌های اجتماعی دامن می‌زند.

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه اقتصاد سالم نقش مهمی در برقراری امنیت دارد، تصریح کرد: بیکاری و رکود اقتصادی نتیجه گسترش قاچاق است و تهدیدی بزرگ برای جامعه محسوب می‌شود.

میرحیدری از توفیق قابل توجه پلیس گیلان در کشف کالای قاچاق در مبادی ورودی این استان خبر داد و گفت: برخورد با قاچاق باید منسجم، قوی و قاطع باشد.

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به افزایش ۱۷ درصد کشف کالای قاچاق در استان، متذکر شد: اگر امروز به فکر فرهنگ و اقتصاد نباشیم مدیون نسل‌های آینده می‌شویم.

فرمانده انتظامی گیلان به نقش شهروندان در مقابله با کالای قاچاق اشاره کرد و گفت: همکاری در ریشه‌کن کردن قاچاق خدمت بزرگی به اقتصاد استان و کشور است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.