رشت- مدیر خدمات بیمه کشاورزی گیلان گفت: باغداران فندق، گردو و زیتون تا پایان دی ماه جاری و چایکاران تا پایان بهمن ماه امسال فرصت دارند باغ‌های خود را بیمه کنند.

مهلت بیمه باغ‌های چای تا پایان بهمن ماه است

به گزارش قدس آنلاین، پیمان معمارزاده با اشاره به بیمه کشاورزی و پرداخت غرامت‌ها اظهار کرد: غرامت سال زراعی ۹۵ـ۹۴ در حال تنظیم و ارسال آنها به تهران برای تأمین اعتبار است.

وی دلیل تأخیر در پرداخت غرامت‌ها را عدم تأمین اعتبار عنوان کرد و افزود: فایل ۶۱ هزار نفر کشاورز خسارت‌دیده به تهران ارسال شده و امیدواریم تا قبل از پایان سال جاری و در اسفند ماه غرامت این کشاورزان پرداخت شود.

مدیر خدمات بیمه کشاورزی گیلان با بیان اینکه ۹۰ درصد غرامت باغ‌های چای پرداخت شده است، تصریح کرد: تنها دو میلیارد تومان از غرامت چایکاران باقی مانده که به‌زودی با تأمین اعتبار پرداخت می‌شود.

وی سال زراعی را از مهر ماه هر سال تا پایان شهریور سال بعد ذکر کرد و گفت: باغداران فندق، گردو و زیتون تا پایان دی ماه جاری فرصت دارند باغ‌های خود را بیمه کرده و هر چه سریع‌تر اقدام‌ کنند.

معمارزاده با تصریح بر اینکه کشاورزان چایکار نسبت به بیمه باغ‌های خود اقدام کنند، خاطرنشان کرد: باغداران چای تا پایان بهمن ماه سال جاری فرصت دارند باغ‌های خود را بیمه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.