تیم فوتبال استقلال تهران همچون بازی رفت در بازی برگشت نیز مغلوب استقلال خوزستان شد.

استقلال یک - استقلال خوزستان 2؛ منصوریان مقابل تیم پورموسوی دَبِل شد

به گزارش قدس آنلاین، در ادامه هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور استقلال تهران از ساعت 16:40 در ورزشگاه آزادی میزبان استقلال خوزستان بود که این دیدار در پایان به برتری 2 بر یک تیم میهمان انجامید.

نیمه نخست:
دقیقه ۵: آرش افشین با حرکتی زیبا از بین مدافعان استقلال خوزستان عبور کرد و در ادامه در حالی که می‌توانست دروازه حریف را باز کند، ضربه پای راست او را سید حسین حسینی مهار کرد.
دقیقه۱۹: حرکت خوب آبی پوشان استقلال باعث شد امید نورافکن پشت محوطه جریمه صاحب توپ شود اما ضربه این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه۲۱: روی ارسال خوب شاگردان پورموسوی، الکس نانگ درون محوطه جریمه با سید حسین حسینی تک به تک شد و دروازه استقلال را باز کرد اما کمک داور بازی با اعلام آفساید، گل را مردود اعلام کرد.
دقیقه۴۰: بهنام برزای با عبور از مدافعان استقلال خوزستان با دروازبان حریف تک به تک شد اما ضربه او را وحید شیخ ویسی مهار کرد.

نیمه دوم:
دقیقه ۴۸، فرشید اسماعیلی در آستانه دروازه استقلال خوزستان نتوانست توپ ارسالی خسرو حیدری از کرنر را با سر قطع کند تا موقعیت خوبی برای تیمش از دست برود.
استقلال صفر – استقلال خوزستان یک؛
دقیقه ۶۷، استقلال خوزستان صاحب یک ضربه ایستگاهی از گوشه محوطه جریمه میزبان شد. حسن بیت‌سعید توپ را به زیبایی به گل تبدیل کرد و حسینی دروازه‌بان استقلال هم هرچه تلاش کرد نتوانست مانع ورود توپ به دروازه شود.
دقیقه ۶۹، یک بار دیگر نزدیک بود خوزستانی‌ها به گل برسند اما آرش افشین در یک قدمی دروازه به توپ نرسید. همان توپ به ضد حمله استقلالی‌ها تبدیل شد و چیزی نمانده بود که گل مساوی به ثمر برسد اما مدافعان مهمان توپ را به کرنر فرستادند.
دقیقه ۷۸، کاوه رضایی از داخل محوطه جریمه توپ را به آسمان فرستاد.
دقیقه ۷۹، ابوالفضل علائی از استقلال خوزستان مانع از تک‌به‌تک شدن برزای با دروازه‌بان تیمش شد و اخطار گرفت.
استقلال صفر – استقلال خوزستان ۲؛
دقیقه ۸۳، اصغر عاشوری که دو دقیقه قبل به جای افشین به میران آمده بود گل دوم را به ثمر رساند. این گل در حالی به ثمر رسید که مهاجمان استقلال خوزستان و پادوانی از استقلال تهران در موقعیت چهار به تک قرار گرفتند.
استقلال یک – استقلال خوزستان ۲؛
دقیقه ۸۷، کاوه رضایی توانست یکی از گل‌ها را جبران کند.
برای استقلال در این دیدار حسین حسینی، مجید حسینی، پادوانی، خسرو حیدری، یعقوب کریمی، امید نورافکن، وریا غفوری، فرشید اسماعیلی، بهنام برزای، محسن کریمی و کاوه رضایی به میدان رفتند.
برای استقلال خوزستان هم وحید شیخ ویسی، محمد طیبی، دانیال ماهینی، پیمان شیرزادی، ابوالفضل علایی،سلمان بحرانی، فرشاد سالاروند، مهدی مومنی، آلویس نانگ، حسن بیت سعید و آرش افشین بازی کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.