شهرکرد- سردار حسین دهقان شامگاه یکشنبه از چندین طرح تولیدی و صنعتی در شهرستان شهرکرد بازدید کرد.

وزیر دفاع از چند شرکت تولیدی و صنعتی در شهرکرد بازدید کرد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سردار دهقان که به منظور رسیدگی به روند ستاد اقتصاد مقاومتی به شهرکرد سفر کرده بود شامگاه یکشنبه از چند طرح تولیدی و صنعتی بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات و معضلات واحد های تولیدی استان قرار گرفت.

در این بازدید که استاندار، مدیر کل صنعت،معدن و تجارت استان و تنی چند از مقامات و معاونان استاندار وی را همراهی می کردند از کارخانه های «بابک متال»،پارس پویان فرآیند و سامیار صنعت بازدید شد.

در این بازدید وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که به عنوان وزیر معین ستاد اقتصاد مقاومتی استان چهارمحال و بختیاری توسط رئیس جمهوری منصوب شده در جریان مشکلات، کمبود های مالی و موانع تولیدی قرار گرفت.

در ادامه سردار دهقان به ظرفیت های واحد های تولیدی استان اشاره کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم با اقتصاد مقاومتی که نگاه به نیروهای توانمند و با استعداد داخل کشور دارد و همچنین توجه مسئولان و مدیران بانکی چه در سطح کلان و چه در سطح استانی این مشکلات به زودی مرتفع شود.

گفتنی است در دو ماه اخیر یکی از کارخانجات مهم استان که محصولات این واحد تولیدی در صادرات نقش فعال و پررنگی داشته به دلیل مشکلات مالی و همزمان با سفر معاون اول رئیس جمهور به استان حدود ۲۰۰ نفر از کارگران و کارمندان این واحد تولیدی تعدیل و یا اخراج شده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.