نیشابور- نمایش « قطب دیوانه » به نویسندگی وکارگردانی مسعود نظری فرد، هنرمند جوان نیشابوری در تالار ادیب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور به روی صحنه رفت.

«قطب دیوانه » در نیشابور به نمایش درآمد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: در راستای اجرای عمومی تئاتر در سطح شهرستان نیشابور، هنرمندان با ذوق و خوش قریحه تئاتر پایتخت کتاب ایران آثاری شایسته و فاخر را تولید و عرضه کردند که اقبال عمومی را در پی داشت تا گواه این مدعا باشد که هنر در کشور و نیشابور دارای جایگاه و شأن والایی است و نمایش «قطب دیوانه» نیز از این آثار است که به روی صحنه رفت.

خلیل الله عراقی اظهار داشت: نمایش «قطب دیوانه» به نویسندگی و کارگردانی مسعود نظری فرد، هنرمند جوان نیشابوری و بازیگری هنرمندان صاحب نام تئاتر نیشابور: رضامقصودی، مسعود عزیزآبادی، طراح پوستر و بروشور: حسن حاجی قاسمی و عوامل صحنه: مریم خلیفه ومهسا شیرخانی در نیشابوربه روی صحنه رفت.

وی به داستان این نمایش اشاره وخاطرنشان کرد: نمایش «قطب دیوانه» داستان دو رفیق قدیمی است که درگیر موادمخدر شده‌اند ودرموقعیتی که تحت تأثیر موادمخدر هستند، پرده از راز یک مثلث عشقی برداشته می‌شود که هر کدام یک ضلع آن هستند.

عراقی یادآور شد: مسعود نظری فرد در کارنامه خود اجرای نمایش‌های «اشخاص» و «آقای آبی فکر می‌کند دمپایی شده» را دارد.

معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد: نمایش «قطب دیوانه» از ۲۷ دی از ساعت ۱۸ بعدازظهر در تالار ادیب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور برای عموم هنرمندان و مردم فرهنگ و هنر دوست نیشابوری به روی صحنه رفته است و تا سوم بهمن ماه در حال اجرا خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.