کرج- رئیس اتاق بازرگانی آنتالیا از برنامه‌ریزی و ایجاد بستر برای ساخت هتل‌ در استان البرز خبر داد.

آنتالیا برای احداث هتل در البرز آمادگی دارد

به گزارش قدس آنلاین، داود چتین در نشست مشترک بین  هیئت‌های  تجاری دو استان البرز و آنتالیا اظهار داشت: آنتالیا علاوه بر برخورداری از ظرفیت بالای صنعت گردشگری، در دیگر بخش‌ها از جمله سیستم‌های گلخانه‌ای، صنایع کشاورزی، صنعت کشتی‌سازی و  معدن دارای توانمندی‌های بالایی است.

رئیس اتاق بازرگانی آنتالیا با بیان اینکه استان آنتالیا تولیدکننده سبزی و صیفی‌جات به صورت گلخانه‌ای به میزان بیش از ۶.۵ میلیون تن در سال است، ادامه داد: استان آنتالیا ظرفیت‌های  مناسب دوره‌های آموزشی در بحث  صنعت توریست و هتل‌داری در کشور ترکیه برای علاقه‌مندان را دارد.

وی افزود: ترکیه فعالیت‌هایی در ساخت هتل‌های زنجیره‌ای در ایران داشته است که یکی از این هتل‌ها در تبریز بوده و در حال حاضر در حال برنامه‌ریزی و ایجاد بستر این هتل‌ها در استان البرز است.

چتین  با اشاره به اینکه بخش‌ خصوصی و اتاق‌های بازرگانی ۲ کشور می‌توانند تحول عظیمی در مناسبات ۲ طرف ایجاد کنند، گفت: سفر سال گذشته هیئت تجاری آنتالیا به البرز، فرصتی را فراهم کرد تا اطلاعات مناسبی از نوع همکاری‌های آتی به دست آوریم.

وی ادامه داد: امروز همراه با آگاهی دقیق‌تر از مناسبات ۲ کشور، هیئت اقتصادی قوی را برای تعامل بیشتر روابط تجاری به البرز آورده‌ایم.

 چتین تاکید کرد: هیئت اعزامی اتاق آنتالیا به البرز، علاقه‌مند است ظرفیت‌های مشارکت را شناسایی و با شرکت‌های ایرانی همکاری‌ها را بیش از پیش افزایش دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.