۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۷
کد خبر: 493888

کرج-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز به میزبانی این استان از جشنواره فیلم فجر اشاره کرد و گفت: فیلم‌ها در۲ سینما در کرج اکران می‌شود.

البرز میزبان جشنواره فیلم فجر

به گزارش قدس آنلاین، سید موسی حسینی کاشانی افزود: برای چهارمین سال متوالی استان البرز میزبان جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه فیلم‌های جشنواره در البرز همزمان با پایتخت اکران می‌شود، گفت: فیلم‌های جشنواره در ۲ سینمای استان برای علاقه مندان اکران خواهد شد.

به گفته وی فیلم‌های جشنواره فجر در ۲ سینمای «پرشین» و «سینما تئاتر ارشاد» واقع در پارک شهید چمران کرج اکران می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز به ظرفیت صندلی‌های این ۲ سینما اشاره کرد و گفت: سینما تئاتر ارشاد با ۴۳۰ صندلی و سینما پرشین با ۱۹۵ صندلی در خدمت علاقه‌مندان به هنر سینما خواهد بود.

وی به مساعدت‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اکران هم‌زمان فیلم‌های جشنواره فجر در استان البرز بیان داشت: سازمان سینمایی برای اکران همزمان فیلم‌های جشنواره در البرز همکاری لازم را داشته است.

حسینی کاشانی با تأکید بر اینکه تفاهم‌نامه‌های اکران فیلم‌های جشنواره فجر در البرز منعقدشده است، گفت: خوشبختانه میزان فروش بلیت‌های سینما در استان البرز در وضعیتی خوبی به سر می‌برد به‌طوری‌که در برهه های زمانی مختلف در رتبه دوم و سوم کشوری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.