یزد- معاون پژوهش حوزه علمیه یزد از برگزاری سومین جشنواره استانی علامه حلی یزد در اردیبهشت ماه سال آینده به مناسبت اعیاد نیمه شعبان خبر داد.

یزد میزبان سومین جشنواره علامه حلی می شود

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام محمد فیاضی اظهار کرد: این دوره از جشنواره پس از انجام بازبینی های اجمالی و نهایی در اردیبهشت ماه سال آینده به مناسبت اعیاد نیمه شعبان برگزار می شود.

وی ادامه داد: سال گذشته در بحث کتاب در استان یزد یک کتاب ارسال شده بود که امسال این میزان افزایش یافته و  تعداد کتابهای ارسالی به دبیرخانه جشنواره نشان از رشد چشمگیر آن دارد که به احتمال زیاد در روزهای باقی مانده ، بازهم شاهد ارسال کتاب به جشنواره خواهیم بود.

معاون پژوهش حوزه علمیه یزد به گزارشات ارسالی از مدارس علمیه یزد اشاره کرد و افزود: طبق گزارشاتی که از مدارس علمیه استان یزد داشتیم به لطف خداوند متعال و عزم دوستان و همکاران در بخش آثار ارسالی به جشنواره استانی علامه حلی یزد، رشد بسیار خوبی خواهیم داشت.

حجت الاسلام فیاضی بابیان اینکه که زمان بازبینی اجمالی از تاریخ ۱۵بهمن تا ۱۵ اسفندماه خواهد بود ادامه داد: پس از بررسی اجمالی آثار بلافاصه بررسی نهایی آثار توسط اساتید بازبینی جشنواره آغاز خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.