بیرجند- رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تاخیر در ازدواج و فرزند آوری کم را یکی از نشانه های غیردینی بودن سبک زندگی دانست و گفت: طلاق یکی از منفورترین حلال‌ها نزد خداست اما در برخی استان‌ها برای طلاق جشن می‌گیرند که این برای کشور اسلامی ما تاسف‌بار است.

تاخیر در ازدواج و فرزندآوری کم از نشانه‌های سبک زندگی غیردینی است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام ابوتراب بهرامی شامگاه سه شنبه در نشست بصیرت افزایی خانواده‌ها و کارکنان انتظامی شهرستان درمیان و هنگ مرزی گزیک، اظهار کرد: فلسفه ازدواج و تشکیل خانواده برای آرامش است بنابراین حراست از ازدواج امری مهم و ضروری خواهد بود.

وی محبت و مودت، همدلی، امانت داری، وفاداری، رعایت حریم با نامحرم، پوشیدگی بدن، آشکار نکردن زینت توسط زنان، آراستگی و خودنمایی برای همدیگر را از عوامل استحکام خانواده ها ذکر کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا اسلام را در صدر نعمت‌های خداوند دانست و گفت: قرآن سند دست نخورده آسمانی است و مایه حیات تمام مسلمانان است.

وی گفت: شبکه ‌های اجتماعی تهدیدی برای فرهنگ دینی است، ناهنجاری ها و ایجاد تزلزل در روابط خانوادگی بزرگترین تهدید برای باورهای دینی و فرهنگ جامعه اسلامی ایران است.

حجت الاسلام بهرامی افزود: در واقع برنامه ریزی جهان غرب برای هویت زدایی، دین زدایی، خانواده ستیزی و خانواده گریزی است و بر اساس این محورها فیلم و برنامه تولید می کنند.

وی با تاکید به اینکه باید سبک زندگی دینی و قرآنی باشد، اظهار کرد: دشمنان با راه اندازی شبکه های ماهواره ای و اینترنتی می خواهند فرهنگ دینی و اسلامی را از بین ببرند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا از کارکنان انتظامی خواست با همراه بردن فرزندان خود به مساجد آنان را از سن کودکی با فرهنگ دینی و قرآنی آشنا کنند.

وی یادآور شد: در مجموعه نیروی انتظامی در دورترین یگان ها حتی در نقطه صفر مرزی جلسات قرآن و نشست های بصیرت دینی و مذهبی برگزار می شود.

امنیت کشور مرهون نهادینه شدن فرهنگ شهادت طلبی است

در ادامه این مراسم رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی خراسان جنوبی اظهار کرد: بیش از 850 نفر از خانواده ها و کارکنان مرزبانی استان در آزمون ها و مسابقات قرآن کریم ناجا شرکت کردند که بیشتر آنان مقام های خوبی کسب کردند.

حجت الاسلام موسی نورس با اشاره به ترویج فرهنگ شهادت در بین کارکنان مرزبانی استان، افزود: 150 اثر در زمینه شهادت و شهادت طلبی جوانان در دوران دفاع مقدس نوشته شد که در مکان های مختلف هنگ مرزی «گزیک و نهبندان» نصب شده است.

وی اظهار کرد: امنیت فراگیر امروز کشور و اینکه همه جهان به اقتدار نظام معترف است، مرهون نهادینه شدن فرهنگ شهادت طلبی در میان جوانان این مرز و بوم است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی خراسان جنوبی عنوان کرد: مرزبانان با انجام وظیفه و اجرای ماموریت های محوله هرگونه خطر را در دفاع از وطن و کشور و در پیروی از راه شهدا با جان و دل پذیرا هستند.

به گفته وی کارکنان مرزبانی باید از بصیرت بالا و قدرت تحلیل برخوردار باشند تا بتوانند در شرایط لازم وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.