ایلام- مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام گفت: ۱۰ دستگاه دیزل ژنراتور تأمین برق اضطراری به فرمانداری های این استان واگذار شد.

۱۰ دستگاه ژنراتور تأمین برق اضطراری به استان ایلام واگذار شد

به گزارش قدس آنلاین، احمد کرمی اظهار داشت: یکی از مشکلات ناشی از وقوع مخاطرات در اکثر بحران ها که باعث بروز مشکلات ثانویه از جمله اختلال در خدمات رسانی دستگاه های خدماتی و درمانی می شود، قطع برق است.

وی افزود: جهت حفظ آمادگی در مواقع بحران و براساس دستور استاندار و مصوبه شورای هماهنگی مدیریت بحران، این موضوع در دستور کار مدیریت بحران استان قرار گرفت.

مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام به مشخصات این ژنراتورها اشاره کرد و یادآور شد: قدرت اسمی این دیزل ژنراتورها kva ۳۶ می باشد.

احمد کرمی با بیان اینکه ۱۰ دستگاه دیزل ژنراتور تأمین برق اضطراری به فرمانداری های این استان واگذار شد، خاطرنشان ساخت: بعد از تأمین اعتبار ۱۳دستگاه دیزل ژنراتور خریداری شده که از این تعداد، ۱۰ دستگاه ژنراتور تأمین برق در اختیار فرمانداران تابعه این استان قرار گرفت.

وی به قانون، ضوابط و مقرارات پدافند غیر عامل اشاره و تصریح کرد: دستگاه های خدمات رسان، مراکز بهداشتی و درمانی  و خبازی ها بایستی نسبت به تأمین ژنراتور برق اضطراری، مخازن ذخیره سوخت دوم و آب اقدام کنند تا در مواقع بحران ارائه خدمات به مردم دچار اختلال جدی و طولانی مدت نشود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.