معاون آموزشی دانشگاه پیام نور گفت: دوره فراگیر دانشگاه پیام نور مصوب وزارت علوم بوده و اخیرا نیز به تایید و تصویب شورای سنجش و پذیرش رسیده است.

دوره فراگیر دانشگاه پیام نور به تصویب شورای سنجش و پذیرش رسید

 به گزارش «قدس آنلاین»،  ابوالفضل فراهانیدرباره موسسات دوره‌های فراگیر گفت: هیچ کدام از موسسات برگزار کننده  دوره‌های فراگیر با دانشگاه پیام نور هیچ ارتباطی ندارند.

وی ادامه داد: این موسسات هیچ کدام مجوزی از دانشگاه پیام نور ندارند و دانشگاه نیز تعهدی در مقابل آنها ندارد، درصورت لزوم اگر کسی در این دوره‌ها شرکت کند به این معنی نیست که حتما موفق خواهد شد.

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور خاطرنشان کرد: واحدهایی که در این موسسات ارایه می شود، مورد تایید دانشگاه نیست این دوره‌هایی که توسط این موسسات برگزار می شود در حد آمادگی و دانش افزایی است و هیچ دانشگاه در قبال آنها تعهدی نداشته و آنها را قبول ندارد.

وی افزود: دانشجویان در دوره دانشپذیری فراگیر، دروس ترم اول را می خوانند چنانچه حد نصاب نمره را کسب کنند، هم آزمون ورودی و هم دروس نیمسال اول دانشگاهی آنها محسوب می شود.

فراهانی خاطرنشان کرد: دوره فراگیر دانشگاه پیام نور مصوب وزارت علوم بوده و اخیرا نیز به تایید و تصویب شورای سنجش و پذیرش رسیده است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.