خاش- فرماندار خاش گفت: حذف مدارس کپری باید در اولویت قرار گیرد تا همه دانش‌آموزان شهرستان بتوانند در فضای آموزشی مناسب و استاندارد درس بخوانند.

حذف مدارس کپری در شهرستان خاش در اولویت باشد

به گزارش قدس آنلاین، محمداکبر چاکرزهی عصر سه شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان خاش اظهار داشت: با توجه به وجود مدارس کپری در بخش «ایرندگان» شهرستان خاش و لزوم بهره‌مندی همه دانش‌آموزان از فضای آموزشی استاندارد حذف این مدارس باید در اولویت قرار گیرد تا همه دانش‌آموزان شهرستان بتوانند در فضای آموزشی مناسب درس بخوانند.

فرماندار خاش گفت: مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان خاش باید به سرعت تشکیل شود تا بتوانیم از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مردم و خیران در راستای حذف مدارس کپری استفاده کنیم.

وی افزود: در این راستا نیاز است از ظرفیت خیران در سایر استان‌های کشور نیز استفاده شود تا به سرعت مشکل کمبود فضای آموزشی استاندارد در شهرستان خاش برطرف شود.

چاکرزهی بیان کرد: آموزش و پرورش خاش باید برای رشد و توسعه بیشتر در عرصه آموزشی و جهاد علمی تعامل و همکاری بیشتری با خیرین داشته باشد.

فرماندار خاش به در پیش بودن ایام‌الله دهه فجر اشاره و تصریح کرد: باید برنامه‌ریزی مناسبی در زمینه برگزاری برنامه‌های این دهه در سطح مدارس شهرستان انجام شود.

وی بر مشارکت‌های مردمی در برگزاری جشن‌های انقلاب در سطح شهرستان تأکید کرد و افزود: انقلاب اسلامی ایران برخاسته از دل همین مردم است.

قاسم کوچکزائی رئیس اداره آموزش و پرورش خاش نیز در این جلسه اظهار داشت: جذب ۷۰ درصد نوآموزان پیش دبستانی، رنگ آمیزی کلاس‌های درس مدارس روستایی، همکاری بین آموزش و پرورش و ادارات، تامین وسایل گرمایشی، تشکیل مجمع خیرین، شرکت همه جانبه در مراسم ۹ دی، تجلیل از برترین‌های کنکور از جمله برنامه‌های اجرا شده و در دست اقدام آموزش پرورش خاش در سال جاری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.