اراک- آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز چهارشنبه در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی در محل بیت نماینده ولی فقیه در این استان افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی یکی از سرمایه های ارزشمند نظام اسلامی بودند که خدمات ارزشمندی از ایشان به یادگار مانده است.

دشمنی آمریکایی با ایران هیچ گاه تبدیل به دوستی نمی شود

به گزارش قدس آنلاین ملت ایران همواره حامی مظلومان و مستضعفان بوده و از موضع خود در خصوص استقلال کشورهای مسلمان به هیچ عنوان کوتاه نمی آید و ملت ایران نیز همواره حامی آرمان های نظام اسلامی است.

وی گفت: آحاد جامعه باید بدانند که دشمنی آمریکایی ها با ایران هیچ گاه تبدیل به دوستی نمی شود و باید با حفظ وحدت و یکپارچگی و حمایت از ولایت فقیه در راستای خنثی سازی توطئه های دشمنان نظام اسلامی گام برداشت. نماینده ولی فقیه در استان مرکزی انتقاد منصفانه را گامی در راستای بالندگی نظام عنوان کرد و گفت: منتقدان به دولت باید در هر شرایطی شرط انصاف را رعایت کرده و از تخریب مسئولان پرهیز کنند.

امام جمعه اراک بیان کرد: پنج استان خسارت دیده کشور کشور در جریان جنگ تحمیلی به همت والا و پیگیری مجدانه آیت الله هاشمی رفسنجانی(رئیس جمهوری وقت) با برنامه ریزی ها مدون و بکارگیری افراد توانمند باسازی شد.

وی ولایتمداری آیت الله هاشمی رفسنجانی را یکی از ویژگی های ایشان دانست و گفت: اگر آیت الله هاشمی رفسنجانی نظرات متفاوتی نسبت به اداره کشور داشتند اما همیشه گوش به فرمان مقام معظم رهبری بودند و فرمایشات معظم له را فصل الخطاب می دانستند.

وی در خصوص ۲۹ دی و روز هوای پاک نیز گفت: یکی از مهمترین عوامل آلایندگی شهر اراک وجود خودروها و موتور سیکت های فرسوده است که مسئولان استانی باید نسبت به جایگزین کردن خودروهای جدید و استاندارد گامی اساسی در راستای رفع آلاینده ها بردارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.