گیلان - رییس ستاد راهیان نور سپاه قدس گیلان از آغاز موج سوم اعزام گیلانیان به راهیان نور خبر داد و گفت: ۲۰هزار زائر گیلانی عازم مناطق عملیاتی می شوند.

۲۰هزار زائر گیلانی عازم مناطق عملیاتی می شوند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از سپاه قدس گیلان ؛سرهنگ عباس بایرامی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد:موج سوم اعزام زائرین گیلانی به مناطق عملیاتی جنوب کشور از ۵ بهمن ماه سال جاری آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه براساس پیش بینی در مرحله سوم ۲۰ هزار گیلانی به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام می شوند یادآور شد:دانش آموزان گیلانی تا ۱۵ اسفندماه به مناطق عملیاتی اعزام می شوند و سپس اعزام دانشجویان از ۱۵ تا ۲۵ اسفندماه ادامه خواهد داشت.

بایرامی ادامه داد:از ۲۵ اسفند لغایت ۱۵ فروردین نیز مرحله اعزام بخش محلات به مناطق عملیاتی اغاز می شود و علاقمندان برای بازدید از این مناطق جهت ثبت نام می توانند به پایگاه های مقاومت مراجعه نمایند.

رییس ستاد راهیان نور سپاه قدس گیلان در پایان خاطرنشان کرد:از ابتدای سال تاکنون ۹هزار گیلانی به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

وی در پایان یاداور شد: دانش آموزان و دانشجویان علاقمند نیز برای بازدید از مناطق عملیاتی می توانند به واحدهای مقاومت دانش آموزی و دفاتر بسیج دانشجویی مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.