رشتخوار- امام جمعه رشتخوار با تاکید بر این که دولت و مسئولان باید نصایح رهبری را در این زمینه سر لوحه کاری خود قرار دهند خاطر نشان کرد:تلاش مضاعف مدیران شهرستان در رفع مشکلات مردم خصوصا جوانان تحصیل کرده می تواند مهاجرت در این شهرستان کاهش دهد.

امام جمعه رشتخوار خواستار ایجاد اشتغال برای جوانان این منطقه شد

  به گزارش قدس انلاین حجت ا لاسلام مهدی بهره مند صبح چهارشنبه در جمع مسئولان ومردم رشخوار در مجتمع فرهنگی شهید آوینی  با اشاره به افزایش  بیکاری جوانان در شهرستان ۶۵ هزار نفری رشتخوار  خواستار استخدام نیروهای بومی و ایجاد اشتغال بیشتر برای این قشر شد.

امام جمعه رشتخوار همچنین خواستار پی گیری اعتباراتی برای تکمیل پروژه های نیمه کاره  این شهرستان از جمله استخر چند منظوره شنا؛ جاده کنار گذر شهررشتخوار،چهار بانده شدن محور رشتخوار به تربت حیدریه و خواف،راه اندازی بیمارستان واحداث راه رشتخوار چخماق فریمان و ...از سوی مسئولان   شد.

 وی گفت: از دولت می‌خواهیم با تصویب اعتبارات ویژه  به این پروژه  هادر شهرستان محروم  رشتخوار چراغ عمران و آبادی و زمنیه اشتغال و ارتقائ درآمد مردم را رقم بزند.

حجت ا لاسلام بهره مند  با تأکید بر تصویب طرح‌های اشتغال از سوی  دولت، خاطرنشان کرد: مدیریت منابع و استفاده از ظرفیت‌های بکر شهرستان و فعال کردن بخش تولید در حوزه کشاورزی  و دامداری  می‌تواند در اشتغال‌زایی این شهرستان  اثرگذار باشد.

وی با اشاره به اینکه رشتخوار از شهرستانهای استان‌خراسان در حوزه کشاورزی است، اظهار داشت: تأمین منابع آب پایدار می‌تواند به اقتصاد کشاورزی رشتخوارکمک بزرگی کند.

امام جمعه رشتخوار، تصریح کرد:رشتخوار دارای عقب‌ماندگی‌های در توسعه زیرساخت‌ها است که باید مسئولان تلاش مضاعف تری داشته باشند.

 وی همچنین خواستار جبران خسارت سرما به زعفرانکاران این شهرستان در سال جاری  که بالغ بر ۳ میلیارد تومان است شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.