یزد– شهردار یزد گفت: نبود منابع کافی درشهرداری ها سبب کاهش سطح کیفی و کمی خدماتی می‌شود که به مردم داده می‌شود و بسیاری از شهرداری‌های کشور از منابع مالی کافی برخوردار نیستند.

بسیاری از شهرداری‌های کشور از منابع مالی کافی برخوردار نیستند

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا عظیمی زاده صبح چهارشنبه در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی یزد اظهارداشت: شهرداری‌ها در خدماتی که باید به شهرها بدهند و شرح وظایفی که در شهر برای آنها تعریف شده، با هم یکسان هستند ولی برای تامین منابع درآمدی که باید به واسطه این درآمدها خدمات مشخص شده ارائه گردد، کاملا متفاوت است.

وی  با بیان اینکه پیشنهادی به وزارت کشور و سازمان شهرداری‌ها دادیم که خط فقر در شهرداری‌های سراسر کشور مشخص شود، افزود: شهرداری‌ها از لحاظ منابع با یکدیگر کاملا متفاوت هستند.

عظیمی‌زاده تصریح کرد: یک سری از شهرداری‌ها به دلیل مشکلاتی که با آن روبه‌رو هستند، نیاز به کمک دارند و باید بیشتر از عوارضی که دارند کمک دریافت کنند.

شهردار یزد  خاطر نشان ساخت: شهرداری‌ها باید به صورتی از منابع مالی برخوردار باشند که مردم نقاط مختلف کشور به صورت یکسان از خدمات عمومی و شهری بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه تعادل در اعتبارات زمینه توسعه عدالت اجتماعی را فراهم می‌کند، تصریح کرد: شهرداری‌ها هم باید مازاد نیاز خود را که در بعضی مواقع بسیار بیشتر از بودجه برخی شهرداری‌هاست، به دیگر شهرداری‌ها کمک کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.