دوره ضمن‌خدمت الکترونیکی فرهنگیان تحت عنوان «هوشمندسازی مدارس ویژه آموزگاران، مدیران و هنرجویان وزارت آموزش و پرورش» از ابتدای بهمن ماه آغاز می‌شود.

آغاز دوره ضمن‌خدمت «هوشمندسازی مدارس» از ابتدای بهمن ماه

 به گزارش «قدس آنلاین»،  دوره ضمن‌خدمت الکترونیکی فرهنگیان تحت عنوان «هوشمندسازی مدارس ویژه آموزگاران، مدیران و هنرجویان وزارت آموزش و پرورش» از ایتدای بهمن ماه آغاز می‌شود.

در این دوره آموزش ضمن‌خدمت که به مدت ۴۰ ساعت برگزار می‌شود، حدود ۱۳۹ هزار فرهنگی شرکت می‌کنند. این تعداد از فرهنگیان اوایل دی ماه در سایت وزارت آموزش و پرورش ثبت‌نام کرده‌اند.

این دوره ضمن‌خدمت به منظور آشنایی فرهنگیان با مفاهیمی همچون مراحل اجرایی مدرسه هوشمند، آشنایی به مدل‌ها، اجرا و ساختار مدارس هوشمند، بازآموزی مهارت‌های هفتگانه ICDL، معرفی و آموزش نحوه استفاده از تجهیزات و سخت‌افزار مورد نیاز مدارس هوشمند، آشنایی با تدوین طرح درس الکترونیک، آشنایی با سامانه‌های مدیریت محتوا و آموزش الکترونیکی، نرم‌افزارهای چندرسانه‌ای و آزمایشگاه‌های مجازی و شبیه‌سازهای آموزشی برگزار می‌شود.

این آموزش‌ طی ۵ هفته در اختیار ثبت‌نام‌گنندکان قرار می‌گیرد و در دوره محتوای آموزشی، پرسش و پاسخ، تکلیف، آزمون‌های درون دوره و آزمون هفتگی قرار دارد. آزمون نهایی این دوره نیز اسفند ماه سال جاری به صورت آنلاین و در ۲۰ دقیقه برگزار می‌شود.

شرکت فرهنگیان در این دوره آموزشی ضمن‌خدمت کاملا رایگان است و گواهی ضمن‌خدمت دانش‌افزایی ۴۰ ساعته به کسانی تعلق می گیرد که علاوه بر قبولی در آزمون نهایی، حداقل ۱۲ نمره را در طول دوره که شامل دانلود محتوا، حضور در دوره، بحث و تبادل نظر و انجام تکالیف است، را کسب کنند.

فرهنگیان پس از ورود به سامانه itms دوره خود را در سامانه مدیریت و یادگیری ims.rayadars.com آغاز می  کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.