سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه قراردادش تا بعد از جام جهانی ۲۰۲۰ تمدید شده است، گفت: حضور مربی بدنساز در تیم ملی حتی از خبر تمدید قرارداد من مهمتر است.

جزئیات تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی فوتسال تا بعد از سال ۲۰۲۰

به گزارش قدس آنلاین، سیدمحمد ناظم الشریعه در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره تمدید قرادادش با فدراسیون فوتبال گفت: روز گذشته با مهدی تاج و علی کفاشیان به صورت جداگانه جلساتی داشتم و درباره مسائل مختلفی بحث و بررسی داشتیم؛ از جمله بحث پاداش ها و فراهم کردن امکانات آنالیز آنلاین.

وی با بیان اینکه مهدی تاج قول پرداخت پاداش بازیکنان را داده است، تاکید کرد: من مدتها بود که دنبال آنالیز آنلاین بودم. قرار شد تا عباس ترابیان رئیس کمیته فنی فوتسال در جلسه ای که امروز برگزار می شود، در این ارتباط صحبتهاییداشته باشد تا سالن کمپ به دوربین های آنالیز مجهز شود.

سرمربی تیم ملی فوتسال خاطرنشان کرد: موضوع دیگر حضور مربی بدنساز خارجی در تیم ملی است. در اصل، من یک مدرس بدنساز می خواستم تا با برگزاری دوره های مختلف در ایران، سطح دانش مربیان ایرانی را بالا ببریم. این کار باعث می شود تا مربیان ما با علم روز بدنسازی دنیا هم آشنا شوند. بدون شک حضور این مربی بدنساز حتی از خبر تمدید قرارداد من هم مهمتر است.

ناظم الشریعه درباره شرایط سخت افزاری و درخواستهایش از فدراسیون، گفت: ما قصد داریم در کنار سالن کمپ، یک آکادمی احداث کنیم تا دوره های آموزشی مخصوص فوتسال را آنجا برگزار کنیم. همچنین یکسری وسایل بدنسازی که صرفا در اختیار فوتسال باشد را برای این آکادمی می خواهیم. بحث آموزشی و تجهیزاتی برای ما اهمیت زیادی دارد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا ساخت سالن ۲ هزار نفری در کمپ تیم های ملی هم جزو درخواستهایش بوده است؟ تصریح کرد: همه موافق ساخت این سالن هستند ولی این یک پروژه زمان بر است. به نظرم این سالن را می توان در همان مجموعه آزادی ساخت تا دیگر مشکلی برای برگزاری مسابقات تیم ملی نداشته باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال با اشاره به حرف و حدیثهایی که درباره عدم عقد قراردادش به خاطر مبلغ کم پیشنهادی فدراسیون مطرح شده بود، یادآور شد: بحث من بحث مالی نبود بلکه باید شخصیت سرمربی تیم ملی حفظ شود. مبلغ برای ناظم الشریعه مهم نیست. همه می دانند که حتی زمان عقد قرارداد با فدراسیون، اول بحث دستیارانم را مطرح کردم و از فدراسیون خواستم حقوق آنها را افزایش بدهند. بهترین جای ایران باید تیم ملی باشد. جدای از مسائل عِرق به تیم ملی، باید این تیم از همه لحاظ بهترین باشد تا برای حضور در آن حتی برای یک جلسه ذوق و شوق داشت.

در طول مسابقات جام جهانی کلمبیا، مشکلات بی شماری برای لباس بازیکنان تیم ملی ایجاد شد؛ تا جایی که حتی بعضی از ملی پوشان با نخ و سوزن لباسهای خود را می دوختند. ناظم الشریعه در خصوص اینکه آیا در درخواستهایش از فدراسیون فوتبال «نخ و سوزن» هم وجود داشته است؟ گفت: نه؛ خودشان متوجه شدند که شرایط تیم ملی در جام جهانی سخت بود. خود آقای تاج در کلمبیا بود و دید که ما با شرایط بدی به این مسابقات رفتیم. ان شاءالله از این به بعد امکانات و شرایط در حد نام تیم سوم جهان خواهد بود.

ناظم الشریعه همچنین درباره مبلغ قراردادش و اینکه آیا شما هم روزی ۱۶ میلیون قرارداد بسته اید؟ با خنده گفت: روز گذشته یک نفر مرا نزدیک فدراسیون فوتبال دید و پرسید که شما هم مثل کی روش قرارداد بسته اید. من هم گفتم قراردادم آنقدر هست که یک بنز بخرم!

وی در خصوص اینکه با این حساب می تواند مثل کی روش روزی یک پراید بخرد، گفت: من نمی توانم.

ناظم الشریعه سپس به شوخی ادامه داد: من دوچرخه را بیشتر دوست دارم!

سرمربی تیم ملی فوتسال در پایان درباره اینکه رضا ناصری پیشکسوت فوتسال گفته بود اگر نام «ناظم الشریعه»، «ناظم اوف» بود قراردادش را زود تمدید می کردند، گفت: به هر حال همه پیشکسوتان فوتسال به بنده لطف دارند و من با تمام آنها در ارتباط هستم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.