مسئول کمیته قرآن ستاد دهه فجر گفت: در روز ۱۵ بهمن همایش تکریم از خادمان و فعالان قرآنی با محوریت مرحوم مروت برگزار می شود.

۱۵ بهمن مراسم تکریم خادمان قرآنی برگزار می شود

به گزارش «قدس آنلاین»،   مهدی قره شیخلو مسئول کمیته قرآن ستاد بزرگداشت دهه فجر در نشست خبری تشریح برنامه های این کمیته گفت: حضور جامعه قرآنی در حرم امام در روز نهم بهمن به منظور تجدید میثاق با آرمان های امام، برگزاری مسابقه روزانه به صورت طرح یک سوال برای عموم مردم با مشارکت شبکه قرآن و با محوریت قرآن و انقلاب، توزیع بیش از ۶۰ هزار جلد قرآن و کتب قرآنی در سراسر کشور و نیز برگزاری یازدهمین همایش ملی تکریم از فعالان قرآنی با محوریت مرحوم مروت در ۱۵ بهمن از جمله برنامه های این کمیته است.

وی با اشاره به اینکه ۱۵ بهمن روز قرآن و انقلاب نامگذاری شده است، افزود: در روزهای ۱۲، ۱۵ و ۲۲ بهمن برنامه های ویژه با سرودهای خاص اجرا خواهد شد.

قره شیخلو ادامه داد: برگزاری مسابقه حفظ سوره فجر در ۵ هزار موسسه قرآنی در سراسر کشور، برگزاری جشنواره های قرآنی کودک و نوجوانان، مسابقات قرآنی ویژه مراکز درمانی، افتتاح پروژه های عمرانی با محوریت قرآن از جمله افتتاح موسسه قرآنی در زرندیه با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان، حمایت از موسسات و خانه های قرآنی سراسر کشور، راه اندازی مجامع خیرین قرآنی سراسر کشور، راه اندازی کمپین حمایت قرآن با عنوان پویش تلاوت قرآن از جمله دیگر برنامه های این کمیته است.

مسئول کمیته قرآنی ستاد دهه فجر ادامه داد: از هفته آینده برنامه های قرآنی آغاز خواهد شد و به دلیل گستردگی برنامه ها تا پایان بهمن نیز ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.