یکی از زنانی که پیشتر دونالد ترامپ را به فساد اخلاقی متهم کرده بودند، شکایت جدید را در رابطه با افترا و دروغگویی علیه رئیس جمهوری منتخب آمریکا مطرح کرد.

شکایت یک زن از ترامپ به اتهام افترا در پرونده فساد اخلاقی

به گزارش "قدس آنلاین"؛ یکی از دهها زنی که دونالد ترامپ رئیس جمهوری منتخب آمریکا را به فساد اخلاقی و «دست درازی» متهم کرده بود، شکایتی جدید را علیه وی در دادگاهی در نیویورک مطرح کرد.

این زن، ترامپ را به افترا و دروغگویی در جریان رسیدگی به پرونده شکایت قبلی خود متهم کرده و عنوان داشته که این کار ترامپ، زیان های روحی و مالی را به وی وارد کرده است.

این زن که «سامر زرووس» نام دارد و زمانی یکی از شرکت کنندگان در مسابقات تلویزیونی به مجری گری ترامپ محسوب می شد، تمرکز خود را در شکایت جدید بر روی این موضوع گذاشته که ترامپ دست به انکار اتهامات زده و در این راه به افترا روی آورده است. 

«هوپ هیکس» سخنگوی ترامپ در واکنش به این شکایت جدید، اتهامات وارد شده را پوچ خوانده است.

پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهور ی آمریکا در تاریخ هشتم نوامبر، ۱۲ زن مدعی شدند که ترامپ اقدام به آزار جنسی آنها کرده است. یکی از این افراد شکایتی را نیز علیه ترامپ مطرح کرد اما بعد از مدتی از پیگیری شکایت خود صرف نظر کرد.

ترامپ در آن زمان با رد کردن تمامی اتهامات تهدید کرده بود که بعد از مشخص شدن نتیجه انتخابات، این زنان را تحت تعقیب قرار خواهد داد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.