یزد- مدیر اجرایی نمایشگاه ملی صنعت و معدن یزد گفت: دومین نمایشگاه ملی صنعت و معدن یزد به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای صنعتی و معدنی یزد ۳۰ دی افتتاح می‌شود.

نمایشگاه ملی صنعت و معدن یزد ۳۰ دی افتتاح می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، پیمان سرداری اظهار داشت: استان یزد یکی از استان‌های صنعتی کشور به حساب می‌آید و از ظرفیت‌های بسیار ویژه‌ای در حوزه صنعت و معدن برخوردار است.  

وی افزود: مهمترین ظرفیت‌های استان یزد در حوزه معدن، ذخایر بسیار غنی معدنی  است که در نقاط مختلف استان وجود دارد و سبب شده که یزد علاوه بر اینکه به عنوان یک استان صنعتی شناخته شود، در زمینه معدن هم از جمله استان‌های برجسته کشور به حساب می‌آید.

مدیراجرایی نمایشگاه ملی صنعت و معدن یزد  گفت: این نمایشگاه با همکاری شرکت نمایشگاه‌های بین المللی یزد، سازمان صنعت معدن و تجارت استان، سازمان نظام مهندسی معدن، خانه صنعت و معدن استان یزد، سازمان مدیریت صنعتی یزد و شرکت شهرک‌های صنعتی یزد برگزار می‌شود.

وی افزود: ارائه انواع ماشین آلات و مواد اولیه صنعتی، انواع مواد مصرفی کارگاه‌های صنعتی، انواع جرثقیل و لیفتراک و بالابر، تجهیزات جوش و برش، صنایع فولاد و متالوژی و ریخته گری، معادن روباز و زیرزمینی، صنایع معدنی و کلیه صنایع وابسته، ارائه تجهیزات معدنی و استخراج، ماشین‌آلات راهسازی، ماشین‌آلات سنگین و عمرانی، اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق، ابزار آلات و حضور شرکت‌های فنی مهندسی و مشاوره ای و صنایع وابسته از جمله مواردی است که در این نمایشگاه وجود دارد.

سرداری مهمترین هدف از برگزاری دومین نمایشگاه ملی صنعت و معدن استان یزد را ارائه قابلیت‌ها و توانمندی‌های استان در زمینه صنعت و معدن و سوق دادن شرکت‌ها به سمت بازارهای گسترده ملی و جهانی دانست و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 15 تا 21 به این نمایشگاه واقع در محل نمایشگاه های بین المللی یزد مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.