یک فعال سیاسی عربستانی گفت: جمهوری اسلامی ایران تاکنون نقش سازنده خود را در همه مسائل جهان اسلام ثابت کرده است و قدرت این کشور برای دوستان تهدید به شمار نمی رود.

فعال سیاسی عربستانی: قدرت ایران برای دوستان تهدید به شمار نمی رود

به گزارش "قدس آنلاین"؛ معن الجربا، رئیس اتحاد قبایل و اعیان برای پشتیبانی از محور مقاومت در گفت و گو با ایرنا افزود: از حاکمان سعودی می خواهیم که در همکاری با جمهوری اسلامی برای پشتیبانی و حل و فصل مشکلات جهان اسلام و عرب تلاش کنند.
وی افزود: امروز همه کشورهای مدعی دوستی با کشورهای منطقه، خود را از مشکلات منطقه کنار کشیده اند و می خواهند جهان اسلام را تجزیه کنند و در این باره ما دشمنان مشترکی داریم.
الجربا بیان کرد: حتی آمریکا که تا دیروز ادعای حمایت از عربستان را داشت امروزبرای تجزیه این کشور برنامه ریزی و تلاش می کند و عربستان اکنون باید با کشورهای اسلامی عربی و بویژه کشورهای مقاوم هم پیمان شود.
وی اظهارداشت: بسیاری از کشورها و طرف ها در منطقه برای منحرف کردن افکار و توجه مسلمانان از موضوع اصلی جهان اسلام یعنی فلسطین تلاش می کنند زیرا این طرف ها، برای اجرای طرح های صهونیستی و غربی در منطقه استخدام شده اند.
رئیس اتحاد قبایل و اعیان برای پشتیبانی از محور مقاومت افزود: آن ها تلاش می کنند توجه افکار عمومی اسلامی را از متن به حاشیه ببرند ولی یکی از اصول انقلاب اسلامی ایران حمایت از فلسطین و یکی از عوامل موفقیت های ایران در منطقه، تلاش صادقانه در حمایت از فلسطین و مقاومت است.
الجربا گفت: امروز تلاش هایی مانند متهم کردن بسیج مردمی در عراق باشکست روبرو شده است و سنی و شیعه درکنار هم درحال مبارزه با تروریسم هستند.
وی اضافه کرد: اهل سنت عراق سپاسگذار تلاش های برادران شیعه خود برای آزادسازی سرزمین شان هستند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.